عکس؛ 3 ستاره آینده‌دار اروگوئه در کنار هم؛ از رئال مادرید تا بارسلونا و لیورپول

عکس؛ 3 ستاره آینده‌دار اروگوئه در کنار هم؛ از رئال مادرید تا بارسلونا و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اروگوئه در حال حاضر در در اردوی خود در اتریش به سر می برد و قرار است که در یک بازی دوستانه فردا جمعه از ساعت 19:30 به وقت ایران، مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرد و باید دید که ترکیب اروگوئه برای این دیدار به چه شکل خواهد بود و اوضاع چگونه پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اروگوئه در این نسل فعلی خود ستاره های مهم و آینده داری دارد و به نظر می رسد که آینده تیم ملی اروگوئه روشن است و بدین ترتیب اروگوئه ای ها می توانند به آینده فوتبال ملی خود امیدوار باشند.

سه تا از این ستاره های آینده دار، رونالد آرائوخو، فدریکو والورده و داروین نونیز هستند. آرائوخو در حال حاضر در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که موفق شده جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیم ژاوی به دست بیاورد و بازیکنی مثل پیکه نیمکت نشین او شده است.

فدریکو والورده ستاره این روز های رئال مادرید است و گل های دیدنی او در هفته های اخیر، در نبود کریم بنزما رئال مادرید را زنده نگه داشته است.

داروین نونیز یکی از گران ترین خرید های تابستانی بود که از بنفیکا به لیورپول رفت. البته نونیز نسبت به دو بازیکن دیگری که اسم برده شد، عملکرد ضعیف تری داشته است اما او هم همچنان به عنوان یک بازیکن آینده دار مورد توجه است.

1470