گواردیولا: قدردان زحمات مدیران سیتی دراین سالها هستم

گواردیولا: قدردان زحمات مدیران سیتی دراین سالها هستم

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی قبل از دیدار دشوار تیمش در خانه لسترسیتی در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا درحالی درکنفرانس خبری شرکت کرد که اندکی پیش، رحیم استرلینگ در مصاحبه ای احتمال انتقال به رئال مادرید را رد کرده بود و حالا گواردیولا درمورد صحبتهای این بازیکن توانا واکنش نشان داده است.

گواردیولا درمورد بازی پیش روی تیمش گفته:«قبل از بازی رفت هم گفته بودم که به شدت تحت تاثیر عملکرد لسترسیتی هستم. سازماندنی تیمی آنها عالی است؛ بازیکنان لستر دقیقا می دانند چه کاری باید انجام دهند. تماشای بازی چنین تیم هایی لذت بخش است. در عین حال،حضور سرمربیانی مانند برندان راجرز به فوتبال انگلیس کمک زیادی خواهد کرد. لستر مهاجمی مثل جیمی واردی دارد که یکی از بهترین مهاجمانی است که تا به امروز دیده ام.»

سرمربی اسپانیایی سیتی درمورد شرایط بازیکنان تیمش در آستانه این بازی حساس گفت:« در بازی اخیر داوید سیلوا را در دقایق پایانی تعویض کردیم که تعویضی هوشمندانه بود و باعث شد مصدومیت او تشدید نشود. رحیم استرلینگ در مراحل آخر ریکاوری قرار دارد و شرایطش بهتر شده . روند بهبود لروی سانه نیز خوب پیش رفته، اما طبیعتا او بعد از شش ماه دوری از میادین به زمان بیشتری نیاز دارد. در کل همه این بازیکنان شرایط مساعدی دارند، اما در 100% آمادگی نیستند.»

این سرمربی اسپانیایی درمورد محرومیت دو ساله ای که مقامات یوفا برای سیتی درنظر گرفتند و این تیم را از شرکت در تورنمنتهای اروپایی محروم کردند گفت:«نمی توان افکار مردم را تغییر داد، اما من در جریان این هستم که باشگاه چقدر تلاش کرده است. به زحمات این سالهای تیمم افتخار می کنم. می دانم که در خارج از باشگاه، هیچکسی به ما کمک نکرد، در واکنش به این محرومیت، ما درخواست تجدید نظر خواهیم داد و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.»

گواردیولا درمورد مصاحبه اخیر رحیم استرلینگ درمورد احتمال انتقالش به رئال مادرید هم واکنش نشان داد و گفت:«بازیکنان آزاد هستند که در مورد هرچه باور دارند، حرف بزنند؛ من به تعهد بازیکنانم اطمینان دارم؛ سالهای سال است که آنها این موضوع را نشان داده اند. کسی نمی داند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، اما در حال حاضر من در مورد بازیکنانم در طی سه ماه گذشته تردیدی ندارم.»

 

6363