انتقاد پوچتینو از هو شدن رحیم استرلینگ در بازی با لسترسیتی

انتقاد پوچتینو از هو شدن رحیم استرلینگ در بازی با لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی چلسی نسبت به هو شدن رحیم استرلینگ در جریان پیروزی مقابل لسترسیتی در جام حذفی انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، هوادارن باشگاه چلسی در جریان پیروزی ۴-۲ این تیم مقابل لسترسیتی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس  پس از خراب شدن پنالتی رحیم استرلینگ نسبت به این بازیکن واکنش نشان دادند و او را هو کردند. این اتفاق باعث شد تا مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.

پوچتینو در مورد هو شدن رحیم استرلینگ در جریان بازی با لسترسیتی گفت: "هوادارن تیم باید از او حمایت کنند زیرا او یک بازیکن خارق العاده است. استرلینگ بیش از ۱۰ سال است که  در لیگ برتر انگلیس حضور دارد. شاید رحیم در برخی صحنه ها بی دقتی کرد و او در برخی صحنه ها که باید گل به ثمر می رساند اما متاسفانه کمی بدشانس بود. ما همه تر کنار هم یک تیم هستیم و باید حامی هم باشیم نه اینکه برای بازیکن استرس ایجاد کنیم. آنها بهترین ها را از همه تیم و بازیکنان ما می خواهند و ما هم به پروژه بازسازی تیم باور داریم. چیزی که هواداران می خواهند این است که بازی را ببریم و ما به آن دست پیدا کردیم و می خواهیم در فینال ومبلی به میدان برویم."

طبق قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس تیم چلسی در یک دیدار سخت باید به مصاف منچسترسیتی برود و کار دشواری برای صعود به فینال خواهد داشت.

۱۰۰۹