رحمتی: استقلال شاداب و باکیفیت بازی می‌کند

رحمتی: استقلال شاداب و باکیفیت بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- کیانوش رحمتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم، بازی‌های شاداب و باکیفیتی ارائه می‌کند و گفت که به آینده خوب آبی‌پوشان شک ندارد.

به گزارش فوتبالی، رحمتی درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: ارزیابی من از تیم استقلال، کاملاً مثبت است. اعضای تیم در یک ماه گذشته، سفرهای زیادی داشته و چندین بازیکن استقلال مصدوم شدند. در برخی دیدارها اشتباهات داوری هم به تیم ضربه زد، اما استقلال شاداب و باکیفیت بازی می‌کند که این بسیار امیدوارکننده است. با بازگشت سایر بازیکنان، تیم می‌تواند بهترین بازی‌ها را ارائه کند.

وی با بیان اینکه مشکل استقلال بحث فنی نیست، تصریح کرد: در بازی برابر الشرطه، زمین بسیار بی‌کیفیت بود و استقلال بازی دلخواهش را ارائه نکرد. تیم اصلاً ضعیف کار نکرده و خیلی خوب کار می‌‌کند. من به آینده خوب استقلال شک ندارم، اما متأسفانه رقابت در تیم کم شده است. مثلاً در آغاز فصل، رقابت زیادی در خط دفاعی داشتیم که با بازگشت سیاوش یزدانی و عارف غلامی، شادابی و انرژی بیشتری به تیم تزریق خواهد شد.

بازیکن پیشین تیم استقلال در این باره که به نظر می‌رسد عدم حضور جانشین در چند پُست سبب بی‌انگیزگی برخی بازیکنان شده است، خاطرنشان کرد: تفکرات بازیکنان کاملاً حرفه‌ای شده و آنها می‌دانند که باید خوب باشند تا به سطح بالایی برسند. هر کسی به خاطر نداشتن جانشین بی‌انگیزه شود، اهداف بزرگی ندارد. بازیکنان می‌دانند عشق هواداران، نتایجی است که به ساق پای آنها بستگی دارد. فن‌دایک هم مقابل اتلتیکو مادرید مانند همیشه تأثیرگذار نبود. هر بازیکن ممکن است در طول فصل، در 10 بازی عملکرد خوبی نداشته باشد.

رحمتی در مورد آینده آبی‌پوشان با فرهاد مجیدی و تیم فعلی به تسنیم گفت: اگر مدیران باشگاه، کارها را با برنامه‌ریزی پیش ببرند و استقلال مشکل پشتیبانی نداشته باشد، تیم داخل زمین مشکلی نخواهد داشت. اگر مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را بکنند و عصای دست کادر فنی و بازیکنان شوند، استقلال موفق خواهد بود.

وی درباره عدم سفر سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال همراه این تیم به کویت و انتصاب امیر سلطانی به این سمت بیان کرد: این مسائل را باید پیش از رخ دادن در خانواده استقلال حل کنند. رمضانی به دنبال منافع شخصی نبود و به خاطر استقلال این کار را کرد.

هافبک سال‌های گذشته استقلال در مورد متواری شدن یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به جرم اختلاس اظهار داشت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس این‌قدر بزرگ و ریشه‌دار هستند که مردم با آنها زندگی می‌کنند. وزیر ورزش و جوانان در هیئت مدیره دو باشگاه باید افراد مالی، سیاسی و ورزشی را منصوب کند. یک نفر که کار اقتصادی کند، یک نفر که ارتباط بین‌المللی قوی داشته باشد و یک پیشکسوت که به ایده‌های فنی فوتبال روز دنیا اشراف داشته باشد.

رحمتی که در دربی 73 در جمع آبی‌پوشان حضور داشت، درباره اظهارات مهدی امیرآبادی درباره توصیه فرهاد مجیدی به مصرف داروی نیروزا در این دربی تصریح کرد: این موضوع را قویاً تکذیب می‌کنم. طرح این موضوعات، کمکی به استقلال و فوتبال ما نمی‌کند و باعث به هم خوردن تمرکز تیم می‌شود. من چنین چیزی را (توصیه مجیدی به مصرف دارو) ندیدم و فکر می‌کنم مطرح کردن این موضوعات به راست یا دروغ، به صلاح نیست.

مربی تیم گل ریحان البرز درباره نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال و مشکلات مالی باشگاه خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته‌ایم و خودمان کار خودمان را سخت کردیم، اما هنوز دو امتیاز با رده دوم فاصله داریم. با تلاش بچه‌ها و برنامه‌ریزی و حمایت باشگاه، می‌توانیم به جایگاه اول یا دوم بازگردیم. در نیم‌فصل اول از لحاظ مالی حمایت شدیم و نتایج خوبی گرفتیم، اما در نیم‌فصل دوم تنها شدیم. اگر بحث صعود به لیگ برتر در میان است، مدیران باشگاه باید رفتاری در شأن یک مدعی صعود داشته باشند. 

9697