صفیری:‌ کمیته و دپارتمان داوری فعال خواهد شد

صفیری:‌ کمیته و دپارتمان داوری فعال خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌ کمیته و دپارتمان داوری را در جهت بهبود داوری فعال خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، اسماعیل صفیری در مورد انتخابش به عنوان سرپرست کمیته داوران اظهار داشت:‌ آقای ممبینی به دلیل ثبت‌نام برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از پست خود کنار رفت و این تشخیص سرپرست و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بود. من هم دیشب مطلع شدم که این سمت را به من داده‌اند. قطعاً باید مقداری زمان بگذرد تا بتوانم به طور دقیق پاسخگوی شما باشم.

صفیری در مورد اینکه علیرضا سهرابی را به عنوان سرپرست دپارتمان حفظ خواهد کرد یا نه، گفت: ابتدا باید جلسه‌ای داشته باشم و بعد خروجی جلسه را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه خودش منتقد غیرفعال بودن اعضای کمیته داوران در زمان ممبینی بود، عنوان کرد:‌ تلاش می‌کنم کمیته داوران فعال شود همچنین دپارتمان فعالی را هم فعال خواهیم کرد. وظیفه دپارتمان امور اجرایی است و وظیفه کمیته داوران سیاست‌گذاری است اما هر دو در یک راستا و برای بهبود و پیشرفت داوری تلاش خواهیم کرد که در نهایت سود این همکاری که در یک راستا است به باشگاه‌ها و خود داوران خواهد رسید.

7413