توفیقی: زمان من نیمکت استقلال پُر بود

توفیقی: زمان من نیمکت استقلال پُر بود

پایگاه خبری فوتبالی- معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: زمانی که من در پست معاونت باشگاه استقلال بودم نیمکت تیم را پرکردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، پندار توفیقی در ارتباط با شکست تیم فوتبال استقلال در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، اظهار داشت: استقلال نقل و انتقالات نیم‌فصل را از دست داد و دیدید که دست فرهاد مجیدی در بازی مقابل الاهلی بسته بود. نیمکت استقلال خالی است و وظیفه مسئولان و مدیران باشگاه بود که دست فرهاد مجیدی را پر کنند، اما نکردند.

وی در ادامه در خصوص نیمکت خالی تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: در زمانی که من در پست معاونت باشگاه استقلال بودم نیمکت تیم را پرکردیم و نگذاشتیم دست سرمربی خالی باشد. الان در استقلال بازیکن‌های کلیدی مثل مهدی قائدی و وریا غفوری هیچ جانشینی ندارند و اگر به دلیل مصدومیت یا محرومیت در ترکیب حضور نداشته باشند، استقلال به مشکلات جدی برمی‌خورد.

معاون پیشین باشگاه استقلال افزود: از طرف دیگر قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز هیچ کاری برای تمدید قرارداد آنها انجام نشده است. شما بازیکن خوبی مثل داریوش شجاعیان را ببینید که مصدوم است و هیچکس هم سراغی از او نمی‌گیرد. شجاعیان از باشگاه دلگیر است و قراردادش هم در پایان فصل تمام می‌شود.

توفیقی گفت: مسئولان باشگاه اگر در زمان مصدومیت قرارداد شجاعیان را تمدید می‌کردند هم دلخوری او کمتر می‌شد و هم تمدید قراردادش راحت‌تر بود. قطعا وقتی مصدومیت شجاعیان تمام شود با توجه به دلخوری او از باشگاه، تمدید قراردادش هم کار سختی است. الان متاسفانه نیمکت استقلال خالی است و بازیکنانی که در ترکیب اصلی هستند، جانشینی روی نیمکت ندارند.

وی درباره مصدومیت‌های زیاد بازیکنان استقلال، اظهار داشت: متاسفانه بدنسازی بازیکنان خوب نبوده و فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان موجب مصدومیت آن‌ها می‌شود. استقلال مقابل الاهلی بدشانس هم بود، دیدید که گل درست ارسلان مطهری را داور نپذیرفت و پنالتی غفوری هم گل نشد.

معاون پیشین باشگاه استقلال در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم، خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات، من به تیم مجیدی امیدوارم و به نظرم در ادامه استقلال موفق خواهد شد.

1984