بازتاب عجیب یک خبر قدیمی در مورد تیم ملی فوتبال زنان ایران

بازتاب عجیب یک خبر قدیمی در مورد تیم ملی فوتبال زنان ایران

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که خبری مبنی بر میزبانی فلسطین از تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ منتشر شده است که ایران فروردین ماه امسال با دو شکست و یک پیروزی از این مسابقات حذف شد.

به گزارشفوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در  مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مسابقه داد که با دو شکست و یک پیروزی از رسیدن به مرحله نهایی مسابقه انتخابی بازماند اما امروز( جمعه) خبری در برخی رسانه های خبری منتشر شده است که ایران در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با فلسطین هم گروه شده و به دلیل اینکه بازی‌های این کشور در ورزشگاه فیصل الحسینی در شهر بیت‌المقدس(که تحت کنترل رژیم صهیونیستی است) برگزار می‌شود، فدراسیون ایران از حضور در مسابقات انصراف داده است.

این خبر در شبکه‌های مجازی هم بازتاب زیادی داشته است و حتی برخی از خبرگزاری‌های ایران نیز آن را پوشش داده‌اند و حتی اعلام کرده اند فدراسیون فوتبال ایران به این مسئله معترض است، در حالی که موضوع قدیمی و مربوط به سال گذشته است.

اصل ماجرا از این قرار است که بهمن ماه سال گذشته ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک در گروه C با فلسطین هم‌ گروه شد، همان زمان فدراسیون ایران درخواست تغییر میزبانی داد و اعلام کرد که در خاک فلسطین اشغالی بازی نمی‌کند، در نتیجه AFC قطر را به عنوان میزبان مسابقات این گروه در نظر گرفت. در ادامه مسابقات برگزار شد و تیم ملی با شکست مقابل فیلیپین و چین تایپه و پیروزی برابر فلسطین از دور رقابت‌ها حذف شد و به المپیک نرسید.

4344