پیش بازی نساجی-پارس جنوبی/ نبرد 12 و 13

پیش بازی نساجی-پارس جنوبی/ نبرد 12 و 13

پایگاه خبری فوتبالی- کدام تیم در جدال تیم های بحران زده لیگ، دست پر از زمین خارج خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، دو تیم نساجی و پارس جنوبی در حالی به مصاف با هم خواهند رفت که هر دو تیم در این هفته ها اوضاع خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. 

شاگردان مهاجری در دو هفته اخیر مقابل سایپا و شاهین تن به شکست دادند تا باز هم درگیر بحران شوند. 

نساجی چی ها که در نیم فصل نخست علی رغم بازی های خوب خود نتیجه ی مناسبی نمیگرفتند، در نیم فصل دوم علاوه بر عدم نتیجه گیری، بازی خوبی را هم از خود به نمایش نگذاشتند تا شایعه هایی از اولتیماتوم به مهاجری به گوش برسد که البته از سوی مدیران این تیم رد شد؛ اما با ادامه این روند، دیر یا زود جایگاه مهاجری در این تیم به خطر خواهد افتاد.

نکته: نساجی در دور برگشت، هنوز با هیچ یک از تیم های اول تا دهمِ لیگ بازی نکرده است. 

افاضلی در حسرت برد: هومن افاضلی در 3 دیداری که روی نیمکت پارسی ها نشسته، 1 باخت و دو تساوی کسب کرده و با احیای تیم های انتهای جدولیِ شاهین و گل گهر، خطر را پشت سر خود بیش از پیش حس می‌کند. پارسی ها اگر از نساجی هم امتیاز نگیرند، کار سختی برای بقا در لیگ، پیش رو خواهند داشت. 

محرومان: مجتبی بیژن از نساجی مازندران در این دیدار محروم است. 

نتیجه بازی رفت: بازی رفت دو تیم در هفته پنجم، با تساوی 2_2 به اتمام رسید. حسن جعفری و علی اصغر عاشوری از نساجی و محمد نوری و علی عبدالله زاده از پارس گلزنان دو تیم بودند. 

نتیجه هفته گذشته: نساجی با نتیجه 2_1 مقابل تیم قعر نشین شاهین تن به شکست داد و پارس هم با تک گل محمد نوری، مقابل سایپا به تساوی رسید. 

وضعیت در جدول: نساجی با 19 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد و پارس با 16 امتیاز، سیزدهم است. 

*جمعه 25 بهمن ماه

نساجی – پارس جنوبی جم ساعت 15:30

داور: رضا کرمانشاهی

کمک ها: حسن ظهیری – محسن بابایی