توافق چلسی و آژاکس بر سر حکیم زیاش

توافق چلسی و آژاکس بر سر حکیم زیاش

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه چلسی از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اولین خریدشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند.

به گزارش فوتبالی، مقامات این باشگاه لندنی، تمایل زیادی به جذب حکیم زیاش، بازیکن 26 ساله آژاکس آمستردام دارند و طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی سران دو باشگاه برسر انتقال زیاش به لندن به توافقات لفظی دست یافته اند. رسانه های مطرح هلندی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که مدیران آژاکس و چلسی بر سر انتقال این بازیکن مراکشی به لندن توافق کرده اند و چلسی با پرداخت 45 میلیون یورو این بازیکن مراکشی را مال خود خواهد کرد.

باشگاه چلسی در بازار زمستانی هم به دنبال جذب زیاش بود ولی سران آژاکس طبق سیاستشان مبنی بر عدم فروش بازیکنان در میانه فصل، حاضر به فروش زیاش به این باشگاه انگلیسی نشدند. طبق گزارش ترنسفر مارکت، ارزش این بازیکن مراکشی در حدود 50 میلیون یورو است. زیاش محصول آکادمی هیرنفین و توئنته است و در تابستان سال 2016 با قراردادی 11 میلیون یورویی به آژاکس آمستردام پیوست.

او در فصل 18-2017 به عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند برگزیده شد و تا به اینجای فصل در 29 بازی رسمی برای تیمش به میدان رفته و 8 گل زده و 21 پاس گل داده و 2300 دقیقه در زمین چمن بوده. 

این درحالی است که با اتمام محرومیت چلسی در خرید بازیکنان در بازار زمستانی، آنها می توانستند بازیکن بخرند ولی آنها ترجیح دادند تا در بازار زمستانی خریدی انجام ندهند و تمرکزشان را برروی خریدهای تابستانی بگذارند.

از سوی دیگر آندره اونانا دروازه بان سابق بارسلونا که درحال حاضر در آژاکس بازی می کند هم تیم آینده اش را انتخاب کرده و او نیز قصد دارد تا به چلسی لمپارد بپیوندد.

 

6363