طعنه مدیر ورزشی لیورپول به کوتینیو: بعد از رفتن او، حتی یک باخت هم نداشتیم

طعنه مدیر ورزشی لیورپول به کوتینیو: بعد از رفتن او، حتی یک باخت هم نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- پیتر مور، مدیر ورزشی باشگاه لیورپول در صحبت هایی علیه فیلیپه کوتینیو ستاره سابق این تیم که این روزها در بایرن مونیخ توپ می زند موضع گیری کرده و در مورد فروش این بازیکن به بارسلونا اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای پیتر مورد در شرایطی این صحبت ها را برزبان آورده که کوتینیو اخیرا اعلام کرده بود که به لیورپول باز نخواهد گشت و بازگشت احتمالی اش به لیورپول را نوعی گام به عقب توصیف کرده بود. حالا مدیر ورزشی باشگاه لیورپول در گفتگو با گروهی از هواداران لیورپول به این نکته اشاره کرد که جدایی کوتینیو از لیورپول، باعث و عامل ایجاد تغییراتی درتیم، چه از لحاظ ساختاری و چه از حیث سبک بازی تیم شده است.

او دراین رابطه گفت:« اگر یادتان باشد، دو سال پیش زمانی که کوتینیو لیورپول را ترک کرد، سبک بازی تیم کاملا تغییر کرد و بعد از آن تا پایان فصل ما حتی یک باخت هم نداشتیم.»

کوتینیو در ژانویه سال 2018 با قراردادی 150 میلیون یورویی (با احتساب ارقام ثابت و متغیر) لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد. البته گفته آقای مور صحیح نیست و لیورپول بعد از ترک کویتینو، فقط در لیگ برتر متحمل سه باخت مقابل تیمهای سوانسی سیتی، منچستریونایتد و چلسی شد و درجام حذفی انگلیس هم از گردونه رقابتها کنار رفت و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رم شد و در بازی فینال هم مقابل رئال مادرید تن به شکست داد.

آقای مور ادامه داد:« من نمی خواهم به کوتینیو بی احترامی کنم ولی او درک کاملا متفاوتی از فوتبال داشت. پولی که از فروش او عاید تیم ما شد، به ما کمک کرد تا برای خرید آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی تیم دست به کار شویم.»

البته دوران حضور کوتینیو در بارسلونا موفقیت آمیز نبود واین بازیکن برزیلی در حال حاضر به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده و درتیم باواریایی توپ می زند؛ سران بایرن تمایل چندانی به خرید قطعی کوتینیو نشان نداده اند واز همین رو گمانه زنی ها در مورد آینده مبهم او و احتمال بازگشتش به لیورپول قوت گرفته بود.

6363