توافق کوتینیو با لیورپول برای انتقال به بارسلونا(عکس)

توافق کوتینیو با لیورپول برای انتقال به بارسلونا(عکس)

بارسلونا همین تابستان تلاش بسیاری کرد تا بتواند کوتینیو را جذب کند اما لیورپولی ها به خوبی در مقابل پیشنهادات بارسا مقاومت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسایی ها تا ساعات پایانی نقل و انتقالات نیز ادامه داشت اما مقاومت لیورپول شکسته نشد.

مسئولان بارسا سپس ادعا کردند که لیورپول برای فروش کوتینیو 200 میلیون یورو تقاضا کرده بود که این ادعا توسط باشگاه انگلیسی رد شد. در هر صورت کوتینیو در لیورپول ماندنی شد و بارسا ناکام بزرگ نقل و انتقالات لقب گرفت.

گفته می شد که کوتینیو قصد شورش دارد و نمی خواهد حداقل در لیگ قهرمانان برای لیورپول به میدان برود؛ ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد. موندودپورتیوو، رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز ادعا کرد که در واقع کوتینیو چنین قصدی داشت ولی پس از مذاکره وکیل او با مسئولان لیورپول، او حاضر شد به یک شرط در لیگ قهرمانان به میدان برود.

کوتینیو از مسئولان لیورپول قول گرفته است که اگر بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی با رقمی معقول برای جذب او اقدام کند، باشگاه با جدایی اش مخالفت نکند. طبق ادعای این منبع، بارسلونا با وجود اینکه مطلع است که نمی تواند از کوتینیو در لیگ قهرمانان استفاده کند؛ اما قصد دارد در ماه ژانویه برای جذب او قدم پیش بگذارد.

بارسا می داند که تابستان بعد پی اس جی بزرگترین رقیبش برای جذب کوتینیو خواهد بود اما در نقل و انتقالات زمستانی رقیبی برای جذب کوتینیو مقابل خود نمی بیند. پیشنهاد تابستانی بلوگرانا برای کوتینیو 80 + 30 میلیون یورو بود و در زمستان نیز بر قوت خود باقی است.