بدترین آمار گلزنی مسی در لالیگا در دو سال اخیر

بدترین آمار گلزنی مسی در لالیگا در دو سال اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - مسی در مقابل والنسیا، لوانته و بتیس نتوانسته گل بزند تا برای اولین بار از فوریه 2018 در سه بازی پیاپی لالیگایی از گلزنی باز بماند.

به گزارش فوتبالی، مسی در این سه بازی 22 شوت زده است. در مقابل والنسیا، خائومه دومنک نمایش درخشانی داشت، در مقابل لوانته دقت نداشت و در مقابل بتیس نیز جوئل عملکرد درخشانی داشت. لئو 22 شوت زده اما نتوانسته گل بزند.مسی میانگین بیش از هفت شوت در هر بازی را داشته اما نتوانسته در این سه بازی گل بزند. 

مسی البته سعی می کند که مثبت نگر باشد. او مقابل بتیس سه پاس گل داد و مقابل لوانته دو تا. او مقابل لگانس در کوپا نیز دو گل زد. مسی برای سومین بار در لالیگا در زمینه پاس گل هت تریک کرد. دفعات قبلی مقابل رایو در فصل 12-2011 و مقابل ختافه در فصل 16-2015 بودند.

لئو امید دارد تا هفته آینده در لالیگا گل بزند تا طلسم گل نزدن خود را بشکند. مسی که هفته گذشته با پیام اینستاگرامی علیه آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا جنجال ساز شده بود، این روزها به خواست بارتومئو فعلا آتش بس ایجاد کرده است و روی دو جام باقی مانده برای کاتالان ها در ادامه فصل تمرکز دارد. بارسا فعلا سه امتیاز از رئال مادرید در دوئل قهرمانی لالیگا کم تر دارد.