کاکا: فیرمینو و سوارز بهترین مهاجمان دنیا هستند

کاکا: فیرمینو و سوارز بهترین مهاجمان دنیا هستند

پایگاه خبری فوتبالی - کاکا، اسطوره فوتبال برزیل و میلان، معتقد است که روبرتو فیرمینو و لوییس سوارز بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال هستند.
به گزارش فوتبالی، روبرتو فیرمینو در هفته های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب لیورپول داشته و از مهره‌های کلیدی کلوپ در صدرنشینی بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده است. از سوی دیگر لوییس سوارز نیز تا پیش از مصدومیت خود که باعث شد ادامه فصل را از دست بدهد، از بازیکنان برتر ترکیب بارسلونا بود. کاکا در گفتگو با اسکای اسپرت درباره برزیلی‌های حاضر در ترکیب لیورپول اظهار داشت: " آلیسون در حال حاضر بهترین دروازه بان دنیاست. فابینیو یکی از بهترین هافبک هاست و فیرمینو در کنار لوییس سوارز بهترین مهاجمان دنیا هستند. فیرمینو جای خود در زمین را درک می کند و جایگاهش را تغییر می دهد. او تمام مدت در محوطه جریمه باقی نمی ماند. او جلو می آید، توپ می گیرد و بازی می سازد. برای من به عنوان یک برزیلی تماشای موفقیت آنها در لیگ برتر بسیار لذتبخش است. "
او در ادامه درباره درگیری لیونل مسی با اریک آبیدال و احتمال جدایی‌اش از بارسلونا گفت: " از بیرون صحبت درباره چیزی که نمی دانی کار دشواری است. نمی دانم که آیا مسی می خواهد از بارسلونا جدا شود یا می خواهد به عنوان کاپیتان تیم از بازیکنان دفاع کند. آبیدال در باشگاه مقام دارد و به عنوان مدیر ورزشی تیم صحبت می کند. "

۱۰۷۰