عکس؛ لبخند ستارگان لیورپول در یک کافه

عکس؛ لبخند ستارگان لیورپول در یک کافه

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان لیورپول این روزها سعی می کنند که به بهترین شکل اردوی پیش فصل خود را سپری کنند و برای فصل حساس پیش رو آماده شوند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان لیورپول برای ادامه پیش فصل به اتریش رفته اند و البته تصویری از اتحاد تیمی خود در یک کافه منتشر کرده اند. از چهره های جدید و جوان نظیر داروین نونیز ، سیمیکاس و لوئیز دیاز تا باتجربه تر ها همچون آدریان، آلیسون بکر، فیرمینو، فابینیو، تیاگو سیلوا یا تیاگو الکانتارا در این تصویر دیده می شوند که اغلب آنها لبخند به لب دارند و کاملا شاداب و خوشحال به نظر می رسند. این تصویر با چشم انداز یک کوه و طبیعت زیبا به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و با استقبال خوبی از جانب هواداران مواجه شده است.

لیورپول در فصل گذشته توانست فاتح جام اتحادیه و جام حذفی شود و هر دو تورنمنت را با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل چلسی به اتمام رساند اما آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خوردند و در لیگ انگلیس با وجود رقابت تا هفته پایانی در نهایت جام را به منچسترسیتی واگذار کردند. در هر صورت لیورپول از زمان حضور کلوپ به تیمی همیشه مدعی تبدیل شده است و برای فصل آینده نیز به نظر می رسد که آنها برای کسب همه جامها تلاش خواهند کرد.

4125