زیدان: هیچ راهکاری برای بیل نداریم

زیدان: هیچ راهکاری برای بیل نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف شاگردانش با اوساسونا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، بخشهایی از صحبتهای زیزو در این کنفرانس خبری، به اظهارنظر درمورد صحبتهای جاناتان بارنت، مدیربرنامه های بیل اختصاص داشت که گفته بود بیل نمی تواند 5 روز در هفته تمرین کند و زیدان درجریان این موضوع هست. اما زیدان این صحبتها را تکذیب کرد و گفت:« واضح است که بیل می تواند 5 روز در هفته تمرین کند و بعد از آخرین بازی مان این کار را انجام داده.»

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای زیدان را مطالعه کنید:

*رضایت از بیل: بله من از تمام بازیکنانی که دراختیار دارم راضی هستم. من 25 بازیکن دارم و باید قبل از هربازی، لیست بازیکنان آماده را اعلام کنم. هیچ مشکلی نیست. او به تلاشهایش ادامه خواهد داد و ما روی او حساب باز می کنیم

*خروج بیل از ورزشگاه قبل از اتمام بازیها: بعید می دانم که این کار، بی احترامی باشد؛ او می خواهد اینجا باشد، تمرین کند وبجنگد. در برخی شرایط، مثل بازیهای اخیر او در جمع ما نبوده ولی این گویای هیچ چیز نیست

*بیل تا سال 2022: هیچ مشکلی نیست. قرارداد بیل این را می گوید و او با ما خواهد ماند.

* توضیح خواستن بیل از زیدان: ما همیشه اظهارنظر می کنیم ولی من اینجا نیستم که دراین باره صحبت کنم. نام بیل بنا به دلایلی در لیستهای اخیرمان قرارنگرفته بود. من باید انتخاب کنم و روی بیل حساب بازخواهم کرد؛ چون می دانیم که می تواند به تیم کمک کند و من به فکر مصالح تیم هستم. او ممکن است در لیست بازیکنان فراخوانده شده قرار گیرد؛ چون آماده است ولی الان چیزی نمی گویم.

*دعوت نکردن بیل در حکم هشدار به اوست؟: اصلا اینگونه نیست. مشکل از من است. تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که آماده باشند. هیچ راهکاری برای بیل مدنظر نیست؛ چون هیچ مشکلی در میان نیست. شاید اینگونه به نظر برسد ولی واقعا اینگونه نیست.

*انتقادات از مارسلو: قطعا این انتقادات برایم دردناک هستند؛ چون مارسلو تمام توانش را در زمین به کار می گیرد؛ این رویه تغییری هم نخواهد کرد ولی این انتقادات واقعا مرا ناراحت می کند. نکته مهم برای ما این است که او با تمام توان در زمین کار کند و فکر می کنم هواداران این را دیده اند. ما در بازی اخیرمان در جام حذفی باختیم و اصلا هم راضی نیستیم ولی هواداران دیدند که تمام توانمان را به کار گرفتیم. 21 بازی بدون باخت داشتیم و حالا یک بار دیگر به همین مسیر بازخواهیم گشت

*روحیه تیم بعد از حذف از جام حذفی: راضی نیستیم؛ این بازی را آنالیز کردیم ولی خوب است که سه روز بعد، یک بازی دیگر داریم. به خاطر یک بازی بد، هرآنچه تا الان ساختیم را خراب نخواهیم کرد. این باخت اصلا تردید در تیم ما ایجاد نکرده؛ بلکه برعکس.. در 21 بازی اخیر من همیشه می گفتم که هنوز به جامی نرسیده ایم و حالا هم به خاطر باخت در یک بازی، هیچ چیز عوض نخواهدشد. باید تا پایان فصل بجنگیم. فردا یک بازی داریم و هفته آینده یک بازی دیگر.. من قوی هستم و بازیکنانم هم با قدرت تمام برای پیشروی به جلو آماده اند.

6363