رئال مادرید 2-0 اوساسونا؛ شاگردان زیدان تسلیم نمی‌شوند

رئال مادرید 2-0 اوساسونا؛ شاگردان زیدان تسلیم نمی‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به پیروزی مهمی در برابر اوساسونا دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیا، شنبه شب دو تیم رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم رفتند. در این دیدار با توجه به پیروزی اتلتیکومادرید برابر الچه، کهکشانی‌ها برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی و ماندن در کورس نیاز به 3 امتیاز این دیدار داشتند. 

در نیمه اول، رئال مادرید بدون چون و چرا تیم برتر میدان از نظر مالکیت و خلق موقعیت گلزنی بود. رئال مادرید از دقیقه 20 به بعد حملات خود را برای رسیدن به گل، آغاز کردند و موقعیت خطرناکی نیز خلق کردند، اما درخشش سرخیو هررا گلر اوساسونا مانع از باز شدن قفل دروازه‌اش در نیمه اول شد تا این دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. 

در نیمه دوم همانند نیمه اول، رئال مادرید مالک توپ و میدان بود و بار دیگر حملات خود را روی دروازه اوساسونا ترتیب داد. در 20 دقیقه پایانی فشار لوس بلانکوس برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر شد و سرانجام در دقیقه 76، ادر میلیتائو گل اول را با پاس گل ایسکو به ثمر رساند. بعد از این گل رئال مادرید دست از تلاش برای رسیدن به گل بعدی نکشید و در دقیقه 80، کاسمیرو اختلاف را دو برابر کرد تا شاگردان زیدان با نتیجه 2-0 پیروز میدان شوند. 

رئال مادرید با این برد، بار دیگر اختلاف را به 2 امتیاز کاهش داد. 

4416