نوری فر: برخورد نامناسب با یزدانی و غلامی، توهین به هواداران استقلال بود/ بین غلامپور و بازیکنان مشکلی وجود ندارد

نوری فر: برخورد نامناسب با یزدانی و غلامی، توهین به هواداران استقلال بود/ بین غلامپور و بازیکنان مشکلی وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه استقلال با حضور در برنامه رادیو ایران توضیحاتی درباره حواشی دربی 91 بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال با حضور روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران درباره آخرین شرایط این باشگاه و حواشی دربی 91 صحبت کرد.

نوری فر درباره درگیری یزدانی و غلامی گفت: این اتفاق زمانی افتاد که من آنجا نبودم. اما روایتی که عارف و سیاوش داشتند بسیار ناراحت کننده بود. بین دو نیمه هم وقتی خواستیم وارد زمین شویم این اتفاق رخ داده بود و بچه ها و کادر فنی با روحیه نه چندان خوب برای نیمه دوم وارد زمین شدند. گویا در ابتدا نشناختند و بعد از شناختن کنترلی روی اوضاع انجام نشده است. با دو بازیکنی که در خانه خود بازی تیمشان را می دیدند برخورد خوبی صورت نگرفت. این دو بازیکن در لیست 18 نفره نبودند و بین دو نیمه می خواستند در رختکن بازی باشند که زمان پایین آمدن این ماجراها پیش آمد. 

وی ادامه داد: این نوع برخورد با بازیکنان استقلال، توهین به هواداران این تیم است و طبق صحبت های آقای خلیل زاده و مسئولان محترم این ماجرا در حال پیگیری است.  من شنیدم که گویا یکی از عکاسان عزیز تصویری را از این درگیری گرفته اند اما منتشر نکردند. برخی شنیده ها حاکی از این بوده که بعضی از مسئولان و عاملان این اتفاق تعلق خاطری به رنگ قرمز داشتند اما این ها شنیده هاست و خیلی مستند نیست.

نوری فر درباره واکنش غلامپور گفت: بلافاصله پس از پایان بازی دانشگر و چشمی اعتراضی فنی به خودشان داشتند که چرا نتیجه برده را مساوی کردند. آقا بهزاد هم دقیقا همین شرایط را داشت من نزدیک به صحنه بودم و هیچ اتفاقی جز این رخ نداد. بر اساس تصویری که مخاطب می بیند این قضاوت طبیعی است اما من شاهد بودم که برخوردی بین کادر و بازیکنان صورت نگرفت. 

نوری فر درباره بازی در لیگ قهرمانان آسیا و برنامه های استقلال گفت: ما فردا ظهر تمرین می کنیم و بعد از تمرین با پرواز مستقیم اختصاصی به اربیل خواهیم رفت.

4344