رمضانی: گل پرسپولیس آفساید بود/ منتظر تصمیم‌گیری درباره برخورد با دو بازیکنمان هستیم

رمضانی: گل پرسپولیس آفساید بود/ منتظر تصمیم‌گیری درباره برخورد با دو بازیکنمان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست استقلال اعتقاد دارد، اشتباه داوری در بازی این تیم در دربی تاثیر گذار بود.

به گزارش فوتبالی، سعید رمضانی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص  دربی اظهار داشت: همه دیدند که ما بازی خوبی را انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی هم باشیم اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی گل خوردیم.

وی در ادامه در خصوص گل پرسپولیس اظهار داشت: من کارشناس داوری نیستم که در این رابطه نظر دهم اما آنچه که ما دیدیم نشان می داد که گل پرسپولیس آفساید است و داور می توانست تصمیم دیگری بگیرد.

سرپرست استقلال در خصوص غیبت بازیکنان این تیم و تاثیر آن در دربی گفت: نبود چند بازیکن ما خیلی سخت بود و اگر تیم مان کامل تر بود شرایط فرق می کرد و می توانستیم به برد برسیم.

وی در خصوص تعویض قائدی اظهار داشت: من نمی توانم در این رابطه نظر بدهم و بهتر است کادر فنی در این رابطه صحبت کنند.

رمضانی در ارتباط با اتفاقی که برای یزدانی و غلامی در دربی رقم خورد گفت:  اتفاق بدی صورت گرفته و ما انتظار داریم در این رابطه تصمیم گیری شده و با خاطیان برخورد شود‌.

سرپرست استقلال  در خصوص سفر این تیم به عراق اظهار داشت: متاسفانه آن طور که ما می خواستیم، نمی توانیم به عراق برویم. دوست داشتیم شنبه به عراق برویم اما متاسفانه پرواز وجود ندارد و مجبوریم یکشنبه یک روز مانده به بازی به عراق سفر کرده و دوشنبه هم بازی کنیم که این شرایط به هر حال روی خستگی بازیکنان ما تاثیر می گذارد.

7413