منیعی: پرسپولیسی‌ها از تساوی مقابل استقلال خوشحال هستند

منیعی: پرسپولیسی‌ها از تساوی مقابل استقلال خوشحال هستند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها از تساوی مقابل استقلال خوشحال هستند زیرا در دقایق پایانی توانستند شکست را با تساوی عوض کنند .

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، میثم منیعی اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها حق داشتند از تساوی مقابل استقلال در شهرآورد خوشحال باشند. پرسپولیس برای شکست نخوردن در شهرآورد پا به زمین مسابقه گذاشته بود و آن‌ها از اینکه مقابل استقلال به تساوی رسیدند خوشحال بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در روزی که استقلال باید سه امتیاز کامل بازی را به دست می‌آورد پرسپولیس خوش‌شانس بود و با اشتباهات داوری از شکست فرار کرد.

منیعی تصریح کرد: تعویض اشتباه مهدی قائدی باعث شد تا پرسپولیس حالت تهاجمی به خود بگیرد و در نهایت بتواند دروازه سید حسین حسینی را باز کند.

وی تاکید کرد: استقلال هنوز هم برای قهرمانی شانس دارد و هفته‌های زیادی به پایان فصل باقی مانده است و فراموش نکنید در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال از امروز باید تمرکزش را برای لیگ قهرمانان بگذارد تا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی این مسابقات نتیجه قابل قبولی را به دست آورد.

7413