نوستالژی/ تصاویری از دربی های برگزار شده در ادوار مختلف

نوستالژی/ تصاویری از دربی های برگزار شده در ادوار مختلف

٣٠ دى ١٣٧٣، اميرقلعه نويى و فرشادپيوس كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى ٢-٢ انجاميد و با حكم كميته انضباطى ٣-٠ به سود استقلال اعلام شد.

 ٧ بهمن ١٣٧٣، جوادزرينچه و محسن عاشورى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل  انجاميد.

 ٦ مرداد ١٣٧٤، اميرقلعه نويى و فرشادپيوس كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ٣-١ استقلال انجاميد.

 ٨ دى ١٣٧٤، اميرقلعه نويى و فرشادپيوس كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل انجاميد.

 ٢٧ مهر ١٣٧٥، صادق ورمزيار و مجتبى محرمى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ١-٠ پرسپوليس انجاميد.

 ٢٠ تير١٣٧٦، صادق ورمزيار و فرشاد پيوس كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ٣-٠ پرسپوليس انجاميد.

٢٢ آبان  ١٣٧٧،جوادزرينچه و احمدرضاعابدزاده كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ١-٠ پرسپوليس انجاميد.

 ٢ مهر ١٣٧٨،جوادزرينچه و افشين پيروانى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل  انجاميد.

 ٩ دى ١٣٧٩،جوادزرينچه و احمدرضاعابدزاده كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى ٢-٢  انجاميد.

٥ اسفند ١٣٧٩،جوادزرينچه و رضاشاهرودى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به  برترى ١-٠ استقلال انجاميد.

4344