اتلتیکو مادرید به دنبال جانشین سیمئونه؛ آغاز مذاکرات با پوچتینو

اتلتیکو مادرید به دنبال جانشین سیمئونه؛ آغاز مذاکرات با پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو پابلو سیمئونه پس از هشت سال حضور روی نیمکت اتلتیکو مادرید، مشکل ترین روزهایش را تجربه می کند. این تیم در حال حاضر در لالیگا در رده ششم قرار گرفته که به هیچ وجه شرایط خوبی نیست. آنها از جام حذفی اوت شده اند و در لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار مشکلی مقابل لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی دارند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در حال حاضر تنها امیدش برای ادامه فصل را روی تورنمنت های اروپایی قرار داده است و در چنین شرایطی آینده چولو به شدت زیر سوال است. حالا مطبوعات انگلیس خبر داده اند که اتلتیکو مذاکراتی را برای هدف بعدی خود در نیمکت آغاز کرده است: مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی.

تلگراف گزارش داده است که اتلتیکو مادرید مدر حال مذاکره با مربی سابق تاتنهام است. آندره آ برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو که به شدت طرفدار مربی آرژانتینی است، مذاکراتی را با وی انجام داده است. پوچتینو گفته بود که دوست دارد مقصد بعدی مربیگری اش در اسپانیا یا انگلیس باشد و به نظر می رسد که بازگشت به لالیگا گزینه مورد علاقه وی باشد.

پوچتینو فصل گذشته با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در میانه فصل جاری پس از کسب نتایج ضعیف اخراج شد و جای خود را به مورینیو نداد. حالا واندا متروپولیتانو می تواند گزینه محبوبی برای مربی اسبق اسپانیول باشد.  پوچتینو که در لیگ برتر میانگین 51.56 درصد پیروزی را در بازیهایش داشت، آماده بازگشت به دنیای مربیگری است.