وقتی یک هم تیمی استخوان قوزک پای پریسیچ را شکست

وقتی یک هم تیمی استخوان قوزک پای پریسیچ را شکست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرن مونیخ دست کم تا یک ماه دیگر ایوان پریسیچ بازیکن 31 ساله اش را در اختیار نخواهد داشت. چرا که در جلسه تمرینی روز سه شنبه این تیم و در پی برخوردی که میان آلوارو اودریوزولا و پریسیچ رخ داد، استخوان قوزک پای پریسیچ دچار شکستگی شد.

به گزارش فوتبالی، بایرن چهارشنبه شب باید در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی آلمان مقابل هوفنهایم به میدان برود ودر جلسه تمرینی باواریایی ها در آستانه این دیدار حساس، اودریوزولا، بازیکنی که به صورت قرضی از رئال مادرید به بایرن پیوسته، در یک برخورد غیرعمد باعث مصدومیت هم تیمی اش شد.

هانسی فلیک سرمربی بایرن با اشاره به مصدومیت پریسیچ دراین باره گفت:« باید در قوزک پای پریسیچ پین قرار دهند. او چهار هفته ای برای بهبود کامل زمان نیاز خواهد داشت و بعد از آن به جلسات تمرینی تیم ملحق خواهد شد. برای ما نداشتن پریسیچ دراین بازه زمانی ساده نخواهد بود. چرا که او این روزها کاملا آماده بود و با تجربه اش به تیم کمک زیادی می کرد.»

پریسیچ هم به صورت قرضی از اینتر به بایرن منتقل شده و باواریایی ها می توانند در پایان فصل با پرداخت 20 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند. پریسیچ در 22 دیداری که با پیراهن بایرن مونیخ برگزار کرده، 5 گل زده و 8 پاس گل داده است.

آلوارو اودریوزولا که قرضی از رئال مادرید در بایرن مونیخ حضور دارد، هنوز نتوانسته در دیداری برای تیمش به میدان برود و حالا مقصر اصلی مصدومیت هم تیمی اش در آستانه بازی با هوفنهایم است. به نظر می رسد که علاوه بر شکستگی قوزک پای پریسیچ، لیگامنت خارجی قوزک پایش نیز آسیب دیده باشد و حتی ممکن است تا دو ماه قادر به همراهی تیمش نباشد. بعد ازاین برخورد، اودریوزولا که به شدت از مصدوم کردن غیرعمد هم تیمی اش ناراحت بود، لحظه ای از پریسیچ جدا نمی شد و بلافاصله با انتشار پستی در توئیتر، از هم تیمی اش عذرخواهی کرد و نوشت:« پریسیچ نه تنها بازیکن بزرگی است بلکه یک هم تیمی فوق العاده نیز هست. آرزو دارم که خیلی زود بهبود بیابی و زود به میادین برگردی ایوان.»

 

6363