خبر بد برای بایرن : مصدومیت یک ماهه لواندوفسکی

خبر بد برای بایرن : مصدومیت یک ماهه لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار خوبی از رختکن بایرن مونیخ به گوش نمی رسد. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی ها برای یک ماهی مصدوم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام باشگاه بایرن مونیخ، یک روز بعد از برد 0-3 این تیم در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، روبرت لواندوفسکی با مصدومیتی یک ماهه روبرو شده است. گویا این بازیکن لهستانی از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده و باید برای ده روز مراقبت های ویژه ای انجام دهد و بعد از این زمان، او می تواند تدریجا تمرینات بازیابی اش را آغاز کند.

مصدومیت لواندوفسکی خبر بدی برای بایرنی ها به حساب می آید؛ چرا که او برترین گلزن تیمش در این فصل است و مصدومیت او در فاز سرنوشت ساز فصل بسیار نگران کننده است. بدین ترتیب لواندوفسکی شانس حضور در بازی تیمش در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی آلمان مقابل شالکه که هفته آینده برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد و در عین حال در بازی برگشت تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی هم غایب خواهد بود و احتمالا به موقع به دیدار حساس و سرنوشت ساز تیمش در مصاف با بورسیا دورتموند خواهد رسید.

این مصدومیت در عین حال باعث خواهد شد تا او در تلاش برای رسیدن به رکورد 40 گل گرد مولر دربوندس لیگا به دردسر بیفتد. او در فاصله 11 بازی مانده تا پایان فصل،25 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

6363