نوستالژی/ تصاویری از دربی های برگزار شده در ادوار مختلف

نوستالژی/ تصاویری از دربی های برگزار شده در ادوار مختلف

٢٨ دى ١٣٦٩، شاهرخ بيانى و محمدپنجعلى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى ١-١  انجاميد.

٤ خرداد ١٣٦٩، شاهرخ بيانى و محمدپنجعلى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ٢-١ استقلال  انجاميد.

 ١٨ شهريور ١٣٦٧، عبدالعلى چنگيز و زنده ياد كاظم سيدعليخانى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى ١-١   انجاميد.

  ٧ فروردين ١٣٦٦، اصغرحاجيلو و محمدمايلى كهن كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل  انجاميد.

٢٥خرداد١٣٦٥، ناصرحجازى و محمدمايلى كهن كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى سه برصفر پرسپوليس انجاميد.

 ١٥ مهر١٣٦٢، ناصرحجازى و على پروين كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى يك برصفر استقلال انجاميد.

  ١١ دى ١٣٧١، شاهين بيانى و محمدپنجعلى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل  انجاميد.

 ٨ خرداد ١٣٧١، شاهرخ بيانى و ناصرمحمدخانى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ١-٠ استقلال  انجاميد.

١٥ اسفند ١٣٧٠، شاهين بيانى و وحيدقليچ كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به برترى ٢-٠ استقلال  انجاميد.

 ٤ بهمن ١٣٧٠، شاهين بيانى و محمدپنجعلى كاپيتانهاى استقلال و پرسپوليس در مراسم آغاز مسابقه اى كه به تساوى بدون گل  انجاميد.

4344