میلان 1 – ورونا 1: تساوی ناامیدکننده در غیاب زلاتان

میلان 1 – ورونا 1: تساوی ناامیدکننده در غیاب زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی – میلان نتوانست برای چهارمین بازی پیاپی در سری آ پیروز شود. آنها مقابل هلاس ورونا 10نفره به تساوی خانگی یک بر یک رضایت دادند.

زلاتان ایبراهیموویچ به دلیل بیماری غایب بود و کریشتوف پیانتک هم که به هرتا برلین فروخته شده است. میلان به این ترتیب در حمله بازیکنان لازم را نداشت و با حضور آنته ربیچ و رافائل لیائو، نتوانست فرصت‌های آشکار گل‌زنی ایجاد کند. حتی دانیل مالدینی، پسر 18ساله پائولو هم نتوانست در اولین دیدارش برای تیم اصلی، کاری انجام دهد. آنها به این ترتیب فرصت رسیدن به رده ششم جدول را از دست دادند.

ورونا بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 13 به گل رسید. مارکو داویده فارائونی سانتر ماتیا زاکانی را روی غفلت خط دفاعی میلان گل کرد. میلان 16 دقیقه بعد روی ضربه ایستگاهی هاکان چالهان‌اوغلو که با برخورد به والریو وره کاملا تغییر جهت داد، به گل تساوی رسید.

در اوایل نیمه دوم، ضربه سر ماتئو پسینا به تیر دروازه میلان برخورد کرد. سپس زاکانی ضربه‌ای زد که باز هم به تیر میلان خورد. ورونا در دقیقه 68 با اخراج سفیان امرابط به دلیل خطای خشن روی سامو کاستیخو ده‌نفره شد، اما میلان نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه کاستیخو در اواخر بازی هم به تیر دروازه برخورد کرد.

8444