ترکیب میلان اعلام شد؛ غیبت زلاتان ابراهیموویچ

ترکیب میلان اعلام شد؛ غیبت زلاتان ابراهیموویچ

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم میلان و هلاس ورونا از دقایقی دیگر در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های سری آ در ورزشگاه سن سیرو رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان پیولی امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران باید در ورزشگاه خانگی خود میزبان هلاس ورونا باشند. میلانی ها در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته اند و شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کرده اند. اما این موضوع درباره تیم حریف نیز صادق است چرا که هلاس ورونا در 5 بازی اخیر خود هیچ شکستی را پذیرا نشده و سه پیروزی و دو تساوی در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این تیم در حال حاضر با 29 امتیاز از 20 بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که میلانی ها با 31 امتیاز از 21 بازی در رده هشتم ایستاده اند و در صورت شکست در این دیدار با یک بازی بیشتر پایین تر از تیم رقیب قرار خواهند گرفت. اما میلان نیز در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته و امیدوار است که امروز نیز عملکرد خوبی در زمین داشته و سه امتیاز را به دست آورد. 

ترکیب میلان در این دیدار بدین ترتیب است: دوناروما، کالابریا، موساکیو، رومانیولی، هرناندز، کاستیخو، چالهان اوغلو، کسیه، بوناونتورا، لیائو و ربیچ

1070