بارسلونا درهای خروجی را به روی راکیتیچ باز کرد؛ احتمال جدایی در زمستان

بارسلونا درهای خروجی را به روی راکیتیچ باز کرد؛ احتمال جدایی در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادناسر گزارش داده است که ایوان راکیتیچ هافبک کروات ممکن است که در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی از بارسلونا جدا شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا روی فروش راکیتیچ کار می کنند و اکر پیشنهاد خوبی برسد احتمال جدایی وی کم نیست. راکیتیچ یک سال و نیم است که با شایعاتی در مورد جدا شدنش مواجه است. در تابستان 2018 و بعد از جام جهانی، این بازیکن مذاکراتی با پاریسن ژرمن انجام داد. بارتومئو مدیر بارسلونا با وعده افزایش دستمزد این بازیکن را نگه داشت اما در نهایت زیر حرفش زد. در تابستان گذشته نیز راکیتیچ مذاکراتی با اینتر انجام داد اما در نهایت انتقالش به سرانجام نرسید و ماندنی شد.

کادنا سر گزارش داده است که در حال حاضر احتمال جدایی راکیتیچ دور از انتظار نیست. این بازیکن می داند که اینتر و یوونتوس شرایط خرید او را دنبال می کنند. هافبک تیم ملی کرواسی در سالهای اخیر نمایش خوبی در بارسلونا از خود ارائه داده است و حالا اگر جدا شود قطعا خاطره خوبی را از خود در نیوکمپ به جای گذاشته است. در حال حاضر کروات های زیادی در لیگ ایتالیا حضور دارند و راکیتیچ نیز می تواند به دوستان مختلف خود در این لیگ ملحق شود و در انتظار یورو 2020 در کنار آنها باشد.