سهرابی: توهین و سنگ پرانی از طرف هواداران پرسپولیس شروع شد

سهرابی: توهین و سنگ پرانی از طرف هواداران پرسپولیس شروع شد

پایگاه خبری فوتبالی- میرمعصوم سهرابی درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سرپرست تراکتور سازی بعد از حضور در فدراسیون و کمیته انضباطی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص جلسه خود گفت: به دنبال پیگیری مواردی بودم که در بازی با پرسپولیس اتفاق افتاد. اعتراض به نحوه قضاوت داور، حواشی به وجود آمده  داشتیم و در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دادیم. در این بازی به سرمربی و دژآگه بازیکن ما توهین شد که برای پیگیری به فدراسیون آمدم.

سهرابی در ادامه افزود: تراکتور بعد از ۴، ۵ بازی که با موفقیت گذراند رتبه سوم جدول را به دست آورد و ما یک اردو خوب را در ترکیه سپری کردیم تیم در یکی از مناطق خوش آب و هوا ترکیه اردو زد و دو بازی خوب را هم آن جا برگزار کردیم و طبق نظر کادر فنی نقل و انتقالات خود را انجام دادیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری ادامه دهیم. 

وی در ادامه افزود: از اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس رقم خورد خیلی متاثر شدم . برد و باخت در فوتبال این قدر ارزش ندارد که شعارهای قومیتی داده شود یا علیه کاپیتان تیم ما شعار داده شود. متاسفانه به هواداران ما هتک حرمت شد‌. توهین ها و سنگ پرانی ها از سوی هواداران پرسپولیس آغاز شد و فیلم هایش را در فضای مجازی می بینیم. هواداران ما از راه دور و نزدیک آمدند تا از تماشای فوتبال لذت ببرند اما با اتفاق هایی که صورت گرفت ما شرمنده هواداران مان شدیم. بینی و سر هواداران ما شکست و آن ها نتوانستند از تماشای فوتبال لذت ببرند‌.

سهرابی در ادامه گفت: ما دفاعیات لازم را ارائه دادیم و در کنار این ها به اشتباهات داوری هم اعتراض کردیم. داور با اشتباهات خود باعث شد تا سرعت بازی گرفته شود. اخراج آقای ساکت از روی نیمکت ما اشتباه بود. ایشان از مصدومیت دژآگه ناراحت شده بود و یک تذکر یا در نهایت کارت زرد کافی بود اما داور به اشتباه مربی ما را اخراج کرد. اشتباهات داوری باعث خلع سلاح تیم ما شد من از داوران می خواهم با دقت بیشتری قضاوت کنند. بر اساس قوانین فیفا جایی هم که شعارهای قومیتی داده می شود باید بازی را متوقف و با آن برخورد کرد اما متاسفانه در بازی ما هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشد. 

سرپرست تراکتور در پایان گفت: قرار است آقای خانزاده و ساکت الهامی برای توضیحات به کمیته انضباطی بروند. خانزاده از بازیکنان با اخلاق ما است و آقای ساکت هم همیشه خوب بوده اند‌.

9697