سهرابی: هزینه اردوی ترکیه برای تراکتور ارزان است

سهرابی: هزینه اردوی ترکیه برای تراکتور ارزان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه تراکتور گفت: هزینه اردوی ترکیه ارزانتر از اردو‌های داخلی برایمان تمام می‌شود.

به گزارش فوتبالی، میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی در اردوی ترکیه اظهار کرد: بازیکنان تمرینات منظمی در اردوی ترکیه انجام می‌دهند و این اردو برای آمادگی تیم خیلی خوب است و کادر فنی و بازیکنان از این اردو ابراز رضایت کردند. در حال حاضر هماهنگی‌های لازم انجام دادیم تا تیم ما در اردوی ترکیه ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های حاضر در آنجا برگزار کند.  

سهرابی درباره اینکه چرا باشگاه تراکتور  با وجود نامه  سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر لغو اردو‌های خارجی راهی ترکیه شد، بیان کرد: نامه‌ای از سازمان بازرسی کل کشور و فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم. همچنین با توجه به اینکه اعضای تیم با پرواز اختصاصی عازم ترکیه شدند به همین علت  هزینه‌های اردوی ترکیه ارزان تر از اردو‌های داخلی برایمان تمام می‌شود. ما  ۲۰ روز قبل طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که اردوی خود را در ترکیه برگزار می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. سازمان بازرسی کل کشور برای خارج نشدن ارز از کشور خواستار برگزار نشدن اردو‌ها در خارج از کشور شد، اما ما مشکلی در این باره نداریم و  برای برگزاری اردوی ترکیه هزینه کمتری را متقبل شدیم.


گزینه های داخلی و خارجی خود را جذب می کنیم  

سرپرست باشگاه تراکتور درباره اینکه مهلت  نقل و انتقالات ۲ روز دیگر به پایان می‌رسد و این باشگاه فقط یک نفر را جذب کرده است، گفت: به هر حال قصد داریم از ۲ روز مانده به پایان نقل و انتقالات استفاده کنیم و گزینه‌های داخلی و خارجی خود را به خدمت بگیریم.


سهرابی درباره تعلیق نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور و شکایت یک شرکت خصوصی از این باشگاه بیان کرد: ما ۲، ۳ پرونده شکایت در فدراسیون فوتبال داریم که هواداران نگران نباشند چرا که این پرونده‌ها را حل می‌کنیم تا بتوانیم قرارداد‌های بازیکنان جدید را ثبت کنیم. علاوه بر این یک شرکت خصوصی در سال‌های گذشته برای تامین  بلیت‌های الکترونیکی با باشگاه تراکتور قرارداد بسته بود که بعد از مدتی از باشگاه شکایت کرد و  پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا این مشکل را هر چه سریعتر حل کنیم.

  

باشگاه تراکتور برای فسخ قرارداد مازولا شرایطی در نظر گرفت  

او درباره درخواست مازولا برای جدایی از تراکتور گفت: مازولا خواستار جدایی از تراکتور شده است، اما باشگاه شرایطی دارد و اگر این بازیکن مورد نیاز کادر فنی نباشد قراردادش را فسخ می‌کنیم. در حال حاضر قصد داریم از ساکت الهامی، سرمربی تیم استعلام بگیریم تا تصمیم نهایی درباره مازولا را اتخاذ کنیم.  

سهرابی درباره اینکه قرار است یک مربی  خارجی به کادر فنی تراکتور اضافه شود، بیان کرد: در حال حاضر الهامی اعلام نیاز نکرده است و اگر او تشخیص بدهد که نیاز به دستیار دارد به طور حتم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما به لحاظ جسمانی باید آماده  مسابقات  شود تا نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.




9697