تاثیرگذارترین بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپا چه کسانی هستند؟

تاثیرگذارترین بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپا چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ های معتبر اروپایی حالا به میانه راه رسیده اند و هرچه به پایان فصل نزدیک تر می شویم، رقابت ها در این 5 لیگ برای کسب عنوان قهرمانی و البته سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده جدی تر می شود و ستاره های هر تیم نقش مهمی در این نبرد دارند. 

به گزارش فوتبالی، لیگ های فوتبال کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه به عنوان 5 لیگ معتبر اروپایی شناخته می شوند. رقابت در لیگ های این کشورها هر ساله برای کسب قهرمانی نزدیک و جذاب و از سوی فوتبالدوستان از سراسر دنیا دنبال می شود. ستارگان هر تیم نیز در تلاش هستند تا علاوه بر کمک به تیم خود برای کسب موفقیت، توانایی و قدرت خود را نیز به رخ هواداران و سایر تیم ها بکشند. در فصل جاری و تا این هفته که رقابت های بسیاری در هر 5 لیگ برگزار شده، چیرو ایموبیله در رده اول تاثیرگذارترین بازیکن ها قرار گرفته است. این بازیکن تا به حال 23 گل برای لاتزیو به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز ارسال کرده تا تیمش با 45 امتیاز و یک بازی کمتر از اینتر 47 امتیازی در رده سوم رقابت های سری آ قرار گرفته باشد. تیمو ورنر نیز با 20 گل زده و 6 پاس گل در رده دوم قرار گرفته و این در حالی است که با درخشش او لایپزیش با 40 امتیاز از 18 بازی در صدر جدول بوندس لیگا ایستاده است. 

سومین بازیکن نیز از بوندس لیگا اما از تیم بایرن مونیخ است. رابرت لواندوفسکی با 20 گل زده و ارسال دو پاس گل در این جدول حضور دارد. چهارمین بازیکن جیمی واردی است که 17 گل زده و 4 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده و لسترسیتی به لطف درخشش او با 48 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای گرفته است. آخرین بازیکن این فهرست نیز از لیگ برتر انگلیس است. کوین دی بروین با 7 گل و 16 پاس گل نقش مهمی در حضور منچسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ انگلیس ایفا کرده است. 

1070