ستین: باید متوجه شوم که سرمربی جدید بارسا شده ام

ستین: باید متوجه شوم که سرمربی جدید بارسا شده ام

پایگاه خبری فوتبالی - کیکه ستین، سرمربی جدید باشگاه بارسلونا اولین گفتگویش را با بارسا تی وی، شبکه تلویزیونی رسمی باشگاه کاتالان انجام داده که نسخه کامل آن جمعه شب پخش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در بخشهایی از این گفتگو که منتشر شده، آقای ستین اعلام کرده که در حال هضم کردن شغل جدیدش و پذیرش این نکته است که حالا او سرمربی باشگاه بارسلوناست:« باید متوجه شوم که من در بارسلونا هستم و سرمربی جدید بارسا هستم. تا پیش از این به خودم می گفتم:" این شدنی نیست". راستش را بگویم مراسم معارفه ام در بارسلونا یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود.»

ستین در ادامه صحبتهایش، در مورد ادراکش از فوتبال صحبت کرد و گفت:« واقعیت این است که من همیشه دوست دارم که تیمهایم خوب بازی کنند. این تنها شیوه ای است که من راضی و خوشحال به خانه برمی گردم.» ستین ادامه داد:« همیشه خاطرات فوتبال بازی کردن در حیاط مدرسه را به یاد دارم. هرزمان که توپ داشتم در حیاط مدرسه فوتبال بازی می کردم و واقعا لذت می بردم. مطمئنم که 99% از فوتبالیستها هم این ماجرا را تجربه کرده اند. بعد از آن دستخوش تغییراتی شدیم. چون در دنیای حرفه ای زندگی کاملا متفاوت است.»

6363