جانشین پاتوسی مشخص شد؛ برنی ایبینی‌ایسی در راه تهران

جانشین پاتوسی مشخص شد؛ برنی ایبینی‌ایسی در راه تهران

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین آیاندا پاتوسی در استقلال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یک بازیکن افریقایی که تابعیت یکی از کشورهای آسیایی را دارد، با تشخیص فرهاد مجیدی راهی استقلال خواهد شد.

منزوی اگر چه اسمی از این بازیکن نبرد اما بازیکنی که در راه تهران است کسی نیست جز برنی آلفا ایبینی‌ایسی. بازیکنی که اگر چه متولد نیجریه است اما در کودکی به استرالیا مهاجرت کرد و تابعیت استرالیایی دارد و برای تیمهای جوانان و المپیک این کشور بازی کرده و حتی 2 بار هم پیراهن تیم ملی بزرگسالان استرالیا را پوشیده است.

برنی آلفای 27 ساله توانایی بازی در خط میانی و خط حمله را دارد و قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، 450 هزار یورو محاسبه شده است.

آخرین تیم او جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی بوده منتهی طبق آمار موجود در سایت ترانسفرمارکت، این بازیکن در 10 هفته ابتدایی لیگ کره، فقط در 2 بازی به میدان رفته و سایر بازیها را به دلیل مصدومیت و شرایط بدنی‌اش از دست داده ضمن آنکه او آخرین بار در هفته بیست و دوم لیگ کره برای تیمش به میدان رفته و تا هفته پایانی که هفته 33 می‌شود، جایی در ترکیب هیوندای موتورز نداشته است.

حالا باید دید بازیکنی که به گفته منزوی، طبق خواسته مجیدی راهی تهران شده در چه شرایطی قرار دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم به استقلال کمک کند یا نه.


1984