دوئل رئال با بارسا برای جذب لائوتارو مارتینز

دوئل رئال با بارسا برای جذب لائوتارو مارتینز

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید آماده اند تا برای مال خود کردن لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیلان دست به کار شوند.

به گزارش فوتبالی، آنها می دانند که برای جذب این مهاجم جوان باید رقابت شانه به شانه ای با بارسلونا انجام دهند. البته علاوه بر بارسلونا تیمهای مطرح دیگری هم برای جذب مارتینز ابراز تمایل کرده اند. طبق گزارش منتشره در رسانه های ایتالیایی از جمله توتومرکاتو و فوت مرکاتو، رئالی ها برای جذب لائوتارو مارتینز ابراز تمایل کرده اند.

البته قبل از آنکه نبردی تمام عیار میان رئال مادرید و بارسلونا برسر مال خود کردن این بازیکن توانا آغاز شود، سران باشگاه اینتر اعلام کرده اند که قصد فروش ستاره آرژانتینی شان را ندارند و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او را به 111 میلیون یورو افزایش داده اند. این روزها لائوتارو مارتینز و مدیران باشگاه اینترمیلان درحال مذاکره برای تمدید قرارداد او و بهبود شرایط قراردادی اش با نرآتزوری هستند.

از سوی دیگر لائوتارو مارتینز که در بازی هفته پیش تیمش مقابل ناپولی گل پیروزی بخش اینتر را به ثمر رسانده بود اخیرا در مورد آینده اش گفته:« آینده من؟ دراینتر واقعا خوشحال هستم. فقط به رنگهای اینتر و پیراهن این تیم فکر می کنم.»

6363