اوضاع وحشتناک دلیخت؛ از پسر طلایی تا نیمکت‌نشین محض

اوضاع وحشتناک دلیخت؛ از پسر طلایی تا نیمکت‌نشین محض

پایگاه خبری فوتبالی - از حضور در 95 درصد بازیها در فصل گذشته تا نیمکت نشینی در چند بازی اخیر. این شرایطی است که ماتیس دلیخت مدافع هلندی این روزها در یوونتوس تجربه می کند و برای حضور در ترکیب به بدت به مشکل خورده است. در حال حاضر این بازیکن جایگاهش در ترکیب اصلی را هم از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، ساری پس از اولین شکست فصل مقابل لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم تصمیم گرفت که ترکیبش را تغییر بدهد. هر چند که یووه به علت اخراج کوادرادو ده نفره شده بود اما مدافع هلندی آن شب نمایش درخشانی نداشت و روی گل دوم مقصر بود تا لاتزیو در آن بازی پیروز شود و یوونتوس شکست بخورد. 

در بازی بعدی یوونتوس، دلیخت از ترکیب کنار رفت و در دقیقه 76 در زمانی که تیمش با نتیجه سه بر صفر پیش بود به زمین آمد. اما مدافع هلندی باز هم شب خوبی نداشت و روی گل دریافتی مقصر بود تا بازی را با خاطره بدی به پایان برساند. در سوپرجام اسپانیا، ساری تصمیم گرفت که از زوج دمیرال - بونوچی استفاده نکرد و هر چند که یووه در آن بازی با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما مدافع جوان در دو بازی بعدی مقابل سمپدوریا و کالیاری هم بازی نکرد تا اوضاع برایش خراب تر شود. 

ساری سرمربی یوونتوس البته سعی ککرده از دلیخت حمایت کند و در موردش گفته است:" من بیشتر از همه حس می کنم که دلیخت بهترین مدافع دنیاست. ماه های مشکلی داشته و هر سه روز یک بار بازی می کند. به کشوری جدید آمده که زبان و تورنمنتی متفاوت دارد. او شرایط خوبی دارد و از نظر من عالی است که از بازی کردن کنار او لذت ببریم."

قطعا شرایط دلیخت برای بازیکنی که زمانی جایزه پسر طلایی را برده و یووه برای خریدنش 75 میلیون یورو نقد به علاوه یازده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخته، ایده آل نیست.