لوئیز انریکه هم مسافر عربستان شد

لوئیز انریکه هم مسافر عربستان شد

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا این هفته برای تماشای بازی سوپرکاپ اسپانیا به عربستان سعودی سفر خواهد کرد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا در وب سایت خبری این فدراسیون، سرمربی ماتادورها تا ساعاتی دیگر به عربستان سفر خواهد کرد تا سه بازی سوپرکاپ اسپانیا را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، انریکه در ابتدا به تماشای بازی رئال مادرید مقابل والنسیا می نشیند و سپس بازی بارسلونا- اتلتیکو را تماشا خواهد کرد و در نهایت به تماشای بازی فینال خواهد نشست.

علاوه بر انریکه، تمام تیم کاری او متشکل از خسوس کاساس، رافائل پل، آیتور اونزوئه و خواکین والدز نیز به جده عربستان سفر خواهند کرد. در عین حال مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا هم عازم عربستان خواهد شد.

از زمان انتصاب لوئیز انریکه به عنوان سرمربی اسپانیا، او بارها برای تماشای عملکرد تیمهای مختلف به ورزشگاه های مختلف رفته است؛ به عنوان مثال بازی اخیر رئال مادرید و بارسلونا در نوکمپ که با تساوی بدون گل به پایان رسید را از ورزشگاه تماشا کرد. او با تماشای این بازیها قصد دارد تا لیست مدنظرش برای بازیهای دوستانه ماه فروردین را آماده کرده و بازیکنان مدنظرش برای رقابتهای یورو2020را نیز تعیین کند.

6363