اولین فینالیست سوپرجام عربستان مشخص شد

اولین فینالیست سوپرجام عربستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر جام عربستان سعودی، الهلال عربستان و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت الهلال عربستان توانست با پیروزی در این بازی در ضربات پنالتی راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد و به ضربات پنالتی رفت و در ضربات پنالتی در نهایت الهلالی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند. حالا با این پیروزی باید دید که الهلال عربستان در فینال به مصاف کدام تیم خواهد رفت. النصر عربستان و التعاون عربستان فردا قرار است که در دیگر بازی نیمه نهایی به مصاف هم بروند و برنده آن بازی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. در حقیقت یاران رونالدو این فرصت را دارند که در فینال سوپر جام عربستان سعودی با الهلال عربستان روبرو شوند و برای به دست آوردن اولین جام فصل رقابت کنند.

در این بازی روبرتو فیرمینو در دقیقه 66 برای الاهلی عربستان گلزنی کرد و در دقیقه پایانی بازی بود که الکساندر میتروویچ روی پاس سالم الدوساری موفق شد برای الهلال عربستان گلزنی کند و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد و در ضربات پنالتی الهلال با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

1470