موسوی: کمک به پرسپولیس نشانه نداشتن تعصب به استقلال نیست

موسوی: کمک به پرسپولیس نشانه نداشتن تعصب به استقلال نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه فرهیختگان با عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره استقلال را برایتان انتخاب کردیم. مدیری که نقل قولی از او منتشر شده مبنی بر اینکه وقت و حوصله چنین کارهایی( حضور در هیات مدیره استقلال) را ندارد.

  • این حرف به این معناست که در زمان عادی و شرایط نرمال برای استقلال تمایلی برای حضور در این تیم ندارم؛ نه الان که وقت اضطرار است، خودم احساس کردم می‌توانم کمک کنم. یک موقع از جایی رد می‌شوید و می‌بینید یک اتفاقی افتاده، یا احساس مسئولیت می‌کنید و عواقبش را می‌پذیرید یا بی‌تفاوت از آن رد می‌شوید. با اینکه برخی مواقع کار خیر هم عواقبی دارد اما باز هم آن را انجام می‌دهید. امروز استقلال دچار مشکلات عدیده‌ و زیادی شده است. مربی رفته و هیات‌مدیره به این روز افتاده، برای همین برای کمک احساس وظیفه کرده و به استقلال آمدم. 
  • آدمی نیستم که با زور به جایی بروم یا اگر بدانم حضورم برای جایی مفید نیست، به هر قیمتی بخواهم آنجا باشم. نه با زور به هیات‌مدیره استقلال آمده‌ام و نه کسی من را تحمیل کرده است. تمام صحبت من این است که در شرایط عادی خودم وارد فضای ورزش نمی‌شوم چون کار من نیست. کار من اقتصادی است و کار و زندگی خودم را دارم، اما حالا وقت کمک بود و زمانی که دیدم می‌توانم کمک کنم، آمدم.
  •  با عشق و علاقه برای کمک به استقلال آمدم و می‌خواهم برای این تیم کار کنم. در وهله بعدی دیدم شرایط استقلال خوب نیست و وقتی از من خواستند در این تیم باشم، اعلام آمادگی کردم، آن هم نه به خاطر شخص خاصی یا حمایت از کسی بلکه به خاطر بخشی از مردم کشورم که استقلالی هستند.
  • نده برای حضور در فضای ورزش خیلی علاقه‌مند نیستم، اما امروز احساس کردم که فضای مناسبی بر استقلال حاکم نیست و به این فضا ورود کردم تا به تیم محبوبم کمک کنم. با این حال دوست داشتن استقلال هم مانعی نیست که اگر به‌طور مثال پرسپولیس هم کمک بخواهد به این تیم کمک نکنم. من هیچ زمان علاقه شخصی‌ام را به رضایتمندی بخشی از مردم گره نمی‌زنم و البته کمک به پرسپولیس هم به معنای آن نیست که تعصبی به استقلال نداریم یا دشمن این تیم هستیم. مگر پرسپولیس دشمن ماست که این حرف‌ها زده می‌شود؟

    1984