کعبی: به خاطر هواداران آبادانی باید به صنعت نفت کمک کرد

کعبی: به خاطر هواداران آبادانی باید به صنعت نفت کمک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: قرار گرفتن در رده چهارم جدول دور از انتظار نبود و از این پس حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش فوتبالی، عقیل کعبی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: تیم ما از ابتدا مسابقات را خوب شروع کرد و در ادامه بر هماهنگی بازیکنان اضافه شد. در همه بازی‌ها پرقدرت ظاهر شدیم و به جز دو بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سایر مسابقات تیم برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: گاهی اشتباهات داوری و گاهی بی‌دقتی خودمان کار را سخت کرد. با این حال به گفته کارشناسان نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. قرار گرفتن در بین ۴ تیم بالای جدول نشان از توانایی تیم ما و برتری نسبت به سایر رقبا دارد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به مشکلات مالی این باشگاه اشاره و تصریح کرد: هفته‌های سختی را سپری کردیم. فشار مسابقات و تمرینات از یک طرف و مشکلات مالی از سوی دیگر روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود. به خاطر مردم آبادان و هواداران خونگرم این شهر در میدان مسابقه همه چیز را فراموش می‌کردیم. شاید اگر این مشکلات مالی وجود نداشت روحیه تیم بهتر بود و جایگاه بالاتری داشتیم.

کعبی با تاکید به حمایت از تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان قصد جدایی داشتند. پیشنهادات خوبی برای تک تک بازیکنان وجود داشت، ولی همه به عشق همین هواداران مانده‌اند. مسئولان باید بدانند که بازیکنان کار بزرگی انجام دادند. می‌دانیم مشکلات بزرگی در خوزستان وجود دارد. با این حال لازم است به تیم صنعت نفت نگاه ویژه‌ای داشت چراکه این تیم امید زیادی به هوادارانی که اغلب جوانان همین شهر هستند، می‌دهد.

7655