عقیل کعبی: مقابل سایپا از پیش برنده نیستیم/ استراحت کردیم نه اعتصاب!

عقیل کعبی: مقابل سایپا از پیش برنده نیستیم/ استراحت کردیم نه اعتصاب!

پایگاه خبری فوتبالی- عقیل کعبی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تمرینات تیم ما یک روز تعطیل شد، ولی اصلا هدف اعتصاب نبود.

به گزارش فوتبالی، عقیل کعبی در گفت‌وگویی، در مورد بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر مقابل تیم سایپا اظهار داشت: سایپا تیم خوب، جوان و دونده‌ای است. در آبادان مقابل تیم سایپا بازی می‌کنیم و برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. آنها مربی جوان و بازیکنان تازه واردی دارند. امیدوارم با کسب هر سه امتیاز این بازی خود را در جدول بالا بکشیم.

وی ادامه داد: سایپا حریف راحتی نیست. خیلی‌ها بازی با تیم‌های گل گهر و قشقایی را هم ساده می‌دانستند. در حالی که ما برای این دو بازی از اهواز راهی سیرجان شدیم و از سیرجان به شیراز رفتیم. سفری سخت و خسته کننده که روی تیم ما تاثیر گذاشت. از این رو هر دو بازی سخت بود. با این حال مقابل هر دو حریف خوب بازی کردیم. مقابل تیم سایپا هم خود را از پیش برنده نمی‌دانیم، از این رو با همه توان به میدان می‌رویم و امیدوارم برنده شویم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به موقعیت‌هایی که این تیم از دست می‌دهد، گفت: تنها مشکل تیم ما گل نکردن موقعیت‌های زیادی است که به دست می‌آوریم. تیم ما موقعیت ایجاد می‌کند، اما در گلزنی ناموفق است. با این حال از بین موقعیت‌های زیادی که مهاجمان خلق می‌کند چند توپ هم گل می‌شود، اما معتقدم می‌توانیم از این هم بهتر باشیم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم تا برای کسب امتیاز راه هموارتری داشته باشیم.

کعبی در مورد تعطیلی یک روزه تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ما یک روز تعطیل شد، ولی اصلا هدف اعتصاب نبود. یک روز استراحت و بعد به وعده مدیرانمان اعتماد کردیم. عیسی‌زاده گفته بود همه چیز درست می‌شود و به محض این که پول برسد به بازیکنان پرداخت می‌کند. می‌دانیم او هم در تلاش است تا منابع مالی را تامین کند، ولی به هر جایی رو می‌اندازد نتیجه‌ای نمی‌گیرد. به نظرم زمانی خوبی برای بیانیه وزیر نفت نبود و ما هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم جز این که بسوزیم و بسازیم.

7655