پایان سال عجیب بالوتلی: تصادف با درب خانه همسایه!

پایان سال عجیب بالوتلی: تصادف با درب خانه همسایه!

پایگکاه خبری فوتبالی - بالوتلی باز هم در ایتالیا خبرساز شد البته نه به خاطر گلزنی با پیراهن برشیا بلکه با یک جنجال غیرفوتبالی. 

به گزارش فوتبالی، نشریه کوریره دلا سرا گزارش داده است که این مهاجم در آخرین روز سال 2019 به خاطر اشتباه محاسباتی، با خودرویش به درب پارکینگ خانه همسایه کوبید و تصادف عجیبی داشت. بالوتلی نزدیک ساعت شش صبح بعد از جشن پایان سال با رفقایش، در حال بازگشت به خانه بود. او خانه خودشان را با خانه همسایه اشتباه گرفت و به همین خاطر محکم با درب پارکینگ همسایه تصادف کرد.

سانحه رانندگی برای بالوتلی صدمه جانی نداشت اما جلوی خودروی فیات 500 او دچار مشکل شد. البته عجیب تر این جا بود که بالوتلی به جای این که منتظر بماند و ببیند که چه اتفاقی افتاده، مستخدم خانه اش را صدا زد و از او خواست تا به این مسئله رسیدگی کند و با پای پیاده به خانه اش رفت تا بخوابد!

همسایه بالوتلی از شدت صدا از خواب بیدار شد و به خیابان آمد تا بفهمد که چه اتفاقی افتاده است. بالوتلی دچار آسیب دیدگی نشد و حال خوبی دارد. در نهایت یک جرثقیل سیار به محل آمد تا خودرو را جا به جا کند. طبیعتا بالوتلی مجبور است که خسارت صدمه ای که به درب خانه همسایه زده را بپردازد./