مهدی‌خانی: داور می‌خواست بازی به تساوی برسد

مهدی‌خانی: داور می‌خواست بازی به تساوی برسد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی فوتبال امید معتقد است این تیم از اردوی قطر به بهترین شکل استفاده کرده و با آمادگی کامل وارد رقابت های تایلند می شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی مهدی خانی با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه در بازی آخر مقابل قطر عملکرد خوبی داشتیم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم. همچنین دو بار بازیکن حریف اخراج شد که با صلاحدید آقای استیلی بازیکن جایگزین وارد کردند و باز هم مقابل تیم کامل بازی کردیم. در دقایق پایانی هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و البته داور هم فکر می کنم حدود 7 دقیقه وقت اضافه گرفت و بازی را تا زمانی ادامه داد که قطر به گل تساوی برسد و درست بعد از گل قطر سوت زد. با این وجود ما از این بازی به خوبی استفاده کردیم و کادر فنی از عملکرد بچه ها راضی بود.


بازیکن باشگاه واراژدین کروواسی در پایان پیرامون اردوی قطر گفت: از این اردو به بهترین شکل استفاده کردیم. امکانات، شرایط و زمین تمرین بسیار عالی بود و انشالله با آمادگی کامل راهی تایلند خواهیم شد. امیدوارم در آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد را نشان بدهیم. 



9697