تیم امید ایران به زودی تعیین تکلیف می شود

تیم امید ایران به زودی تعیین تکلیف می شود

وضعیت نیمکت مربیگری تیم امید ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد.به گزارش کاپ ، با وجود آنکه هفته هاست درباره تیم امید فوتبال ایران صحبت هایی مطرح می‌شود اما هنوز وضعیت کادرفنی این تیم مشخص نشده است. پس از انتصاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان، یکی از مهمترین مسئولیت هایی که بر عهده وی قرار گرفته مشخص کردن وضعیت تیم امید است که باید روانه مسابقات آسیایی شود. بر همین اساس، بیژن ذوالفقارنسب که از امروز در وزارت ورزش و جوانان مستقر شده است، ظرف روزهای آینده جلساتی را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت تا برنامه ریزی دقیق برای آماده سازی تیم امید و همچنین تعیین کادر فنی این تیم انجام شود.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار کاپ کسب کرده است شانس مربیان ایرانی برای حضور روی نیمکت تیم امید بیشتر از گزینه های خارجی است.

گفتنی است که آذرماه سال گذشته، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای  به رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود پیرو مذاکرات حضوری و  بنا به اهمیت تشکیل تیم امید زیر 23 سال کشور جهت حضور در مراحل کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو و حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و ضرورت وحدت رویه ها، مسئولیت تشکیل، برنامه ریزی و سازماندهی این مهم به عهده آن فدراسیون محترم می باشد.