سه مشتری بسیار جدی برای دروازه بان بارسلونا

سه مشتری بسیار جدی برای دروازه بان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی در سن 27 سالگی نام خودش را به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های جهان مطرح کرده است. این بازیکن که پنج سال در بارسلونا حضور داشته حالا نگاه سه تا از بزرگ ترین تیم های اروپا را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، دو سال از قرارداد ترشتگن با بارسلونا باقی مانده است و حالا خبر می رسد که یوونتوس، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ سه تیمی هستند که به صورت جدی شرایط جذب دروازه بان آلمانی بارسلونا را دنبال می کنند. به هر صورت مدیران فنی بارسلونا در تلاش هستند تا این دروازه بان را حفظ کنند و نمی خواهند او را از دست بدهند.

یووه به دنبال یک دروازه بان مطمئن می گردد چرا که بوفون در پایان فصل جدا خواهد شد. از سویی پی اس جی نیز اعتقاد دارد که ترشتگن به تدریج می تواند جانشین کیلور ناواس دروازه بان 33 ساله کاستاریکایی شود. البته بایرن مونیخ می تواند جدی ترین مشتری ترتشگن باشد. باواریایی ها به دنبال جانشین برای نویر می گردند. قرارداد نویر با بایرن مونیخ فصل آینده و در سن 35 سالگی دروازه بان بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید. رومنیگه مدیر اجرایی تیم آلمانی تماس هایی با داروازه بان بارسلونا داشته و شرایط جذب او را دنبال می کند. نویر در صورت پیوستن به بایرن مونیخ می تواند شانس فیکس شدن خود در تیم ملی آلمان را هم قطعی کند.