دلیل باخت بارسلونا مقابل بایرن مونیخ از زبان ترشتگن

دلیل باخت بارسلونا مقابل بایرن مونیخ از زبان ترشتگن

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه‌ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ برابر بایرن مونیخ 3-0 شکست خورد و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. پیروزی اینتر برابر ویکتوریا پلژن حذف بارسا را قطعی کرده بود و آبی و اناری ها با روحیه‌ای پایین برابر بایرن قرار گرفتند. این برای دومین سال متوالی است که بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان کنار می‌رود و باید در لیگ اروپا حاضر شود.

مارک آندره ترشتگن، گلر بارسا، در پایان بازی گفت: "حس ناامیدی مطلق دارم. می‌دانستیم شانس صعود نداریم ولی در هر صورت شکست دردناکی بود. یکی از اهداف مشخص ما صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود ولی حالا باید به اهداف دیگرمان فکر کنیم. باید تمرکز اصلی را روی لالیگا بگذاریم."

ترشتگن ادامه داد: "واضح است که این ناکامی روی ما تاثیر منفی خواهد گذاشت ولی باید سعی کنیم اثرش را کمرنگ کنیم. پیروزی اینتر روحیه ما را خراب کرد و ما برای غرورمان بازی کردیم هرچند در نهایت باختیم. در سطح بایرن کار نکردیم و در لحظاتی به ما گل زدند که برگشتن به بازی برای ما دشوار بود. حالا مهم‌تر از هر چیز این است که اجازه ندهیم این ناکامی روی کیفیت بازی ما در لالیگا اثر منفی بگذارد."

4416