پیشنهاد جالب تراکتور برای خرید ستاره ذوب‌آهن

پیشنهاد جالب تراکتور برای خرید ستاره ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تراکتور برای خرید ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیشنهاد جالبی را آماده کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، در روز‌هایی که دوران سربازی دانیال اسماعیلی‌فر در تیم فوتبال تراکتور رو به اتمام بود، باشگاه تراکتور تلاش‌های گسترده‌ای برای حفظ این بازیکن کرد.

با این حال، سعید آذری، مدیرعامل وقت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اجازه نداد اسماعیلی‌فر و ۲ بازیکن دیگر تیمش پس از پایان سربازی در تراکتور بمانند و به همین دلیل آنها را به تیم اصلی ذوب‌آهن برگرداند.

در شرایطی که اسماعیلی‌فر مدت‌ها است از تراکتور جدا شده، اما عملکرد درخشان این بازیکن در ذوب‌آهن باعث شده تا دوباره تراکتوری‌ها به دنبال جذب او بروند. هرچند که در این میان شنیده می‌شود این بازیکن با پرسپولیس هم مذاکراتی داشته است.

تراکتور برای خرید این بازیکن پیشنهاد جالبی به ذوبی‌ها داده است. آنها قصد دارند برای جلب رضایت باشگاه ذوب‌آهن نسبت به فروش اسماعیلی‌فر، محمدرضا اخباری دروازه‌بان دوم خود را با او معاوضه کنند. پیشنهادی که با توجه به نیاز مبرم ذوب‌آهن به خرید یک دروازه‌بان ممکن است با موافقت باشگاه اصفهانی روبرو شود.

با این حال، اما تراکتور برای خرید اسماعیلی‌فر بدون رقیب نیست. چند باشگاه از جمله استقلال هم برای جذب این بازیکن پیشنهاد معاوضه او با مرتضی تبریزی را داده و این کار باشگاه ذوب‌آهن را برای بررسی پیشنهادات سخت کرده است. همه اینها در حالی است که مدیران ذوب‌آهن بار‌ها از عدم علاقه خود نسبت به فروش اسماعیلی‌فر صحبت به میان آورده‌اند.

7413