دی‌یونگ: در بارسلونا از خود می‌پرسیم آن فوتبال خوبمان چه شد؟ دلیخت شاید به بارسا بیاید

دی‌یونگ: در بارسلونا از خود می‌پرسیم آن فوتبال خوبمان چه شد؟ دلیخت شاید به بارسا بیاید

پایگاه خبری فوتبالی – فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا گفته که ماتیس دلیخت، هم‌تیمی سابق او در آژاکس ممکن است در آینده به بارسلونا بیاید.

او می‌گوید: «او تصمیم گرفت به یوونتوس برود، و در کل، اوضاع برای او در تورین خوب پیش می‌رود. اما این معنایش این نیست که او نمی‌تواند در چند سال آینده به بارسلونا بیاید.»

دلیخت در تابستان به یوونتوس پیوست، در حالی که شایعات بسیاری حاکی از پیوستن او به بارسلونا بود. با این حال، اشتباهات دفاعی او باعث شده آینده‌اش در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام باشد.

دی‌یونگ درباره اولین فصل حضورش در بارسا می‌گوید: «ما عالی بازی می‌کنیم، ولی در بازی بعد ناگهان از خود می‌پرسیم آن فوتبال خوبمان چه شد؟»

این هافبک در بارسلونا وظیفه‌ای کمی متفاوت با آژاکس دارد: «این که من چندپسته هستم مزیت است. این حرف مربی است. من حالا بیشتر در سمت چپ خط میانی بازی می‌کنم، چون آرتور مصدوم است. من واقعا خوشحالم که در این چند ماه اول زیاد بازی کرده‌ام. من توانسته‌ام بارها توانایی‌ام را نشان دهم. اما می‌توانم بسیار بهتر از این‌ها باشم. من مانند دوران آژاکس حاکم میدان نیستم. من در پست فعلی‌ام باید گل بزنم و گل بسازم.»

8444