بارسا از سال 2003 به بعد هرگز اینقدر گل نخورده بود

بارسا از سال 2003 به بعد هرگز اینقدر گل نخورده بود

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در رقابتهای این فصل لالیگا، راحت تر از فصول قبل گل دریافت می کند و حالا و در پایان هفته هجدهم لالیگا، این تیم 21 گل دریافت کرده که این تعداد گل دریافتی در 15 سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش فوتبالی، گلی که پره پونس، بازیکن آلاوس در بازی شنبه شب نوکمپ وارد دروازه بارسا نمود، بیست و یکمین گلی بود که دررقابتهای این فصل لالیگا وارد دروازه آبی اناری ها شد و همین آماری منفی را برای تیم کاتالان رقم زد.

از سال 2003 به بعد هرگز سابقه نداشته که بارسلونا در پایان هفته هجدهم رقابتهای لالیگا 21 گل یا بیشتر دریافت کرده باشد. آخرین باری که این آمار منفی برای تیم کاتالان رقم خورد، فرانک ریکارد هدایت بارسا را در اختیار داشت.در آن زمان، بارسلونا در رده دوازدهم جدول بوندس لیگا بود و در پایان هفته هجدهم 25 گل دریافت کرده بود.  البته بارسایی ها قرن بیست و یکم را ضعیف آغاز کرده بودند و آمارهای بدتری در آن دوره ثبت شده بود. به عنوان مثال بارسلونا در پایان هفته هجدهم فصل 00-1999، 27 گل دریافت کرده بود و در پایان هفته هجدهم فصل 1-2000، آنها بیست و هفت گل خورده داشتند و در فصل 3-2002در پایان هفته هجدهم 23 گل خورده بودند و در پایان هفته هجدهم فصل 4-2003، بیست و پنج گل دریافت کرده بودند.

آمار گلهای دریافتی بارسلونا در پایان هفته هجدهم و در پایان هفته سی و هشتم در فصول اخیر

اما تدریجا و با گذر فصول اوضاع برای بارسا بهتر شد ولی دراین فصل مجددا آمار گلهای خورده بارسا در پایان هفته هجدهم، آمار ضعیفی است.

درطول این فصل بارسا نتوانسته زیر نظر ارنستو والورده عملکرد تدافعی خوبی داشته باشد و این درحالی است که در اولین فصل حضور او در بارسا، آنها در پایان هفته هجدهم لالیگا تنها 7 گل دریافت کرده بودند که بهترین آمار آبی اناری ها در 25 فصل اخیر بوده ولی در دو سال بعد از این حیث افت چشمگیری دست کم در 18 هفته ابتدایی لالیگا داشتند.

6363