سردرگمی در مورد برگزاری دیدار استقلال - سپاهان در جام حذفی

سردرگمی در مورد برگزاری دیدار استقلال - سپاهان در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی-  مسئولان سازمان لیگ هنوز برای برگزاری یا لغو دیدرا استقلال و سپاهان در روز دوشنبه به جمع‌بندی نرسیده‌اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر لغو بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی به گوش می‌رسد اما از سوی دیگر، سپاهانی‌ها فردا به تهران می‌رسند تا اردوی خود را برای بازی با استقلال در پایتخت دایر کنند.

مدیران هر دو باشگاه برای حضور در میدان، شرط و شروطی گذاشته‌اند و هر ساعت، اخبار و مصاحبه‌های عجیبی از سوی مسئولان سازمان لیگ می‌خوانیم. به عنوان مثال سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات پنجشنبه شب گفته بود موضوع لغو این دیدار را بررسی می‌کند و امروز (جمعه) صحبت از برگزاری بازی مطرح است. البته هنوز هیچ یک از مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ به صورت قطعی در مورد برگزاری یا لغو این دیدار حرفی به زبان نیاورده است. 

سهیل مهدی هم در تازه‌ترین مصاحبه خود از تبیین برنامه‌ای حرف زده که هم بازی برگزار شود و هم تیم امید بتواند با همه مهره‌های خود به اردوی قطر برود. بدون تردید دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی می‌تواند جذاب‌ترین بازی ماه‌های اخیر فوتبال ایران باشد چون هم نبرد دو رقیب قدیمی است و هم اینکه فقط یک تیم به دور بعدی می‌رسد اما به شرط آن که مسئولان سازمان لیگ هر چه زودتر تصمیم نهایی خود را اعلام کنند. 

7413