استرس استراماچونی، ول کن استقلالی‌ها نیست!

استرس استراماچونی، ول کن استقلالی‌ها نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد رابطه سرمربی ایتالیایی با باشگاه استقلال وارد فاز جدید و تعیین کننده‌ای شده است. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین بیانیه رسمی باشگاه استقلال مربوط به مذاکرات با استراماچونی که بیشتر شبیه اولتیماتوم بود، اشاره شده بود که چک معتبری به او داده شده است تا به بانک برود و پول نقد دریافت کند. تلویحا هم اشاره شده بود تا دوشنبه منتظر تصمیم استراماچونی می‌مانیم. (اینجا بخوانید)

شب گذشته هم لحن تهدیدآمیز سران باشگاه استقلال ادامه یافت و اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه و مسئول مذاکره با استراماچونی، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد به چند گزینه خارجی و داخلی فکر کرده‌ایم. (اینجا بخوانید)

اما پیامی که امروز در کانال رسمی باشگاه استقلال از سوی خلیل زاده منتشر شد، لحن مهربانانه تری داشت. می‌توان آن را پالس مثبتی از سوی مسئولان باشگاه به مذاکرات تلقی کرد. خلیل زاده در این باره عنوان کرد: می خواهم همه بدانند که بازگشت او (استراماچونی) دغدغه اصلی بنده است.

از طرفی دیگر برخی رسانه ها هم مدعی شدند خبرهای خوبی از حل مشکل استرا-استقلال در راه است. ابتدا روزنامه خبرورزشی در کانال رسمی‌اش پیامی را منتشر کرد و نوشت: خبرخوش برای هواداران استقلال؛ با استراماچونی توافق کامل شد.

قرار است در نسخه فردای این روزنامه به صورت کامل به این موضوع پرداخته شود.

از طرفی هم سایت ورزش سه مدعی شد با استراماچونی ارتباط برقرار کرده است و لحن پیام او مثبت بوده است: بانک و مسوولان مشغول مذاکره برای حل این موضوع هستند. صبر کنید...

هواداران استقلال اما از امروز و فردای مدیران خسته شده‌اند و نگران شرایط تیمی هستند که پس از سال‌ها رنگ و بوی مدعی جدی قهرمانی به خود گرفته است. باید دید در نهایت، سرنوشت جدایی استقلال و استراماچونی، چه پایانی خواهد داشت. 

7413