نیمار: کسی نیمار واقعی را نمی‌شناسد، باید با پاریس قهرمان اروپا شوم

نیمار: کسی نیمار واقعی را نمی‌شناسد، باید با پاریس قهرمان اروپا شوم

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار، فوق ستاره برزیلی، می گوید که دلیلی برای جدایی از پاریسن ژرمن وجود ندارد و هدف او در این فصل قهرمانی با این تیم فرانسوی در رقابت های لیگ قهرمانان است. 

به گزارش فوتبالی، وینگر پی اس جی پس از پیوستن به این تیم در سال 2017 با شکستن رکورد نقل و انتقالات دوران سختی را علیرغم قهرمانی هایی که کسب کرده، گذرانده است. در تابستان امسال نیز دو تیم بارسلونا و رئال مادرید تلاش زیادی برای خرید او انجام دادند اما در نهایت مدیران پاریسن ژرمن با هیچکدام به توافق نرسیدند و او به حضور خود در این تیم ادامه داد. پس از مدتی دور بودن از میادین، نیمار بار دیگر درخشش خود را از سر گرفت و با 8 گل در 11 بازی بازگشت درخشانی به ترکیب پاریس داشت. این بازیکن در گفتگو با فرانس فوتبال اظهار داشت: " چرا باید کسی بخواهد از اینجا جدا شود؟ من هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم و تیم در حال پیشرفت است. ما باید این فصل متمرکز باشیم و کارها را به درستی انجام دهیم و تا جایی که می شود قهرمانی کسب کنیم. این فصل هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. اولویت من پی اس جی است و این که هر هفته بتوانیم بیشترین تاثیر را در این تیم داشته باشم. هدف این است که همیشه برای پیروزی در بازی بعدی آماده باشیم. در هر بازی باید برای باشگاه بجنگیم. این نحوه نگاه من به رقابت هاست. "

او در ادامه اضافه کرد: " افرادی زیادی نیستند که نیمار واقعی را بشناسند. شاید فقط والدین و دوستان نزدیکم. چیزی که مردم می بینند کاملا متفاوت است و در آخر آنها فقط شخصیت کمی از من را می بینند. نیمار واقعی بسیار آرام و خوشحال است. او کسی است که از حضور در کنار خانواده و دوستان خود لذت می برد. من دوست دارم از لحظات زندگی استفاده کنم. هرگز برای شماره یک بودن بازی نکردم. فقط بازی کردم چون عاشق فوتبال هستم. فوتبال من را خوشحال می کند. هر بار در زمین هستم با تمام وجود می جنگم. "

1070